Hop til indhold
Lars1970

Sonia i Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245310

Har været forbi denne sag i Esbjerg- det var noget af en oplevelse. Hun lød meget sød og venlig og imødekommende i telefonen og sms’erne. Priserne ændrede sig brat da jeg kom ind i lejligheden. 

Selvom jeg viser hende hendes egene sms’er med hvilke priser vi blev enig om- så siger hun koldt at hun har NU ændret priserne og det bestemte hun selv.

Jeg vælger at give den en chance alligevel og betalte en “overpris”.  Så har jeg lagt mig nøgen i sengen. Hun pludseligt nægtede at give blowjob (fransk) og ønskede endnu extra penge for det.

 

så fik jeg nok. Jeg kommer op- beder hende min penge retur-  da jeg har slet ikke rørt eller set kvinden nøgen.

så nægtede hun at give pengene retur- hun siger at hendes rumansk kæreste ligger og sover ved siden af. Og han ku godt ordne mig hvis jeg ikke ville gå. 

FEDT mistede lige 800kr. Men fik da liv til at tage tøjet af og ligge på sengen for 800kr. 

Sørgelig oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars1970 skrev, for 20 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/245310

Har været forbi denne sag i Esbjerg- det var noget af en oplevelse. Hun lød meget sød og venlig og imødekommende i telefonen og sms’erne. Priserne ændrede sig brat da jeg kom ind i lejligheden. 

Selvom jeg viser hende hendes egene sms’er med hvilke priser vi blev enig om- så siger hun koldt at hun har NU ændret priserne og det bestemte hun selv.

Jeg vælger at give den en chance alligevel og betalte en “overpris”.  Så har jeg lagt mig nøgen i sengen. Hun pludseligt nægtede at give blowjob (fransk) og ønskede endnu extra penge for det.

 

så fik jeg nok. Jeg kommer op- beder hende min penge retur-  da jeg har slet ikke rørt eller set kvinden nøgen.

så nægtede hun at give pengene retur- hun siger at hendes rumansk kæreste ligger og sover ved siden af. Og han ku godt ordne mig hvis jeg ikke ville gå. 

FEDT mistede lige 800kr. Men fik da liv til at tage tøjet af og ligge på sengen for 800kr. 

Sørgelig oplevelse 

Det var da en træls oplevelse. 

Nu vil jeg ikke generalisere men man skal holde sig fra rumænske piger, de er ikke til at stole på, og de kræver flere penge end hva der står i deres annonce. Men det er ikke alle rumænske piger der er sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tyskeren og lars1970

jeg har læst jeres indlæg og er slet ikke enig, jeg besøgte Sonia tdligere på ugen, og jeg havde en fantastisk oplevelse, hun er nem at kommunikere med på engelsk og samme pris som der stod i hendes profil, fik endag lov at komme på brysterne uden ekstra betaling og hun var meget villig og indlevende samt billederne er af hende, hun har virkelig en flot petite krop

jeg skal helt klart besøge Sonia igen når muligheden byder sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende med så forskellige opfattelse af pigen.  Kunne måske have noget at gøre med at Lars, hvis han er fra 1970, er 48 år, og hun måske ikke tænder på "voksne mænd" ;)  

Ærgerligt, det er ellers en lækker lille røv!

Redigeret af Store John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej store john

jeg er selv fra 1968, så nok ikke det, men nok mere kemi og evt udseende, så lille en petite pige er måske ikke vil med store måske kraftigere mænd ? Jeg synes hun var vældig sød og lækker og kunne næsten få det som jeg ville 

hun fortalte at hun kommer til kolding snart så skal jeg forbi igen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...