Hop til indhold

Recommended Posts

Randersmand skrev, for 2 timer siden:

Mener altså der ligger eller har lagt en i Vorup kjær

Det har der også. Har besøgt hende privat for flere år siden. Jeg kan ikke huske adressen, men det var ned af en grusvej og noget med en stor hæk kan jeg huske. Hun havde vist også en klinik i Herning. 

Måske er der andre der kan hjælpe. 

Der har også være en ældre dame på Nørresundbyvej. Også privat. 

Redigeret af Bamsefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Nogen der ved om der er ekstra ydelser man kan tilkøbe hos asian massage? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 29/3/2018 at 17:36:

Det ser ud til der er åbnet en ny thai massage på århusvej 34 i randers.

Nogen der har været der?

Jeg besøgte stedet Idag. Fine nyistandsatte lokaler, med to brikse i det forreste rum (par-massage?) og en madras på gulvet (adskilt af forhæng). Jeg blev imidlertid vist gennem et køkken og til et lokale bagest i huset, hvor der var en briks med madras og en dør der kan lukkes. Fint med mig! 

Køn og smilende, dansktalende mamasan og en væver lille hjælper (Tina) , med et udmærket engelsk, som betjente mig. 

Lækker langsom velvære massage, men med fornemmelse for hvor "skoen trykker" Herefter lod jeg mig friste til en b2b med et kyndigt hj. Bagefter lidt dejlig hoved/nakke/ansigtsmassage, inden det var slut. Tina kan anbefales, lækker slank krop, men med former. Hun har bøjle på tænderne, men jeg vil skyde hende til ca. 25. Tina er (nok mest) til wellness og forkælelse, men at dømme efter hjemmesiden, er mamasan veluddannet i det terapeutiske, så jeg tror bestemt også at det er muligt at få en "ordentlig ælter" på stedet. 

Glemte at se på uret, men jeg tror at timen passede. 

Alt i alt absolut i toppen af hvad Randers kan byde på pt. (og jeg mener at have besøgt ALLE etablerede Thai klinikker i byen, indenfor det sidste år) 

God fornøjelse! 

Forårshilsener

Curiosity 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, den 12/4/2018 at 16:56:

Nogen der ved om der er ekstra ydelser man kan tilkøbe hos asian massage? 

Det kan man. Der er vist frit valg på alle hylder! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest glatmandrds

hører gerne om flere oplevelser fra dette sted .. massagen er helt i top

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige brug for lidt formiddagsmassage efter en hård weekend.Mødte to søde smilende piger som spurgte ind til mine ømme punkter,hvorefter Tine fulgte ind gennem køkkenet til en massagebriks dejlig blød og dejlig dæmpet musik og ikke mindst dejligt varmt i lokalet,god start.Super massage med frække strøg på ryg og ben en 1/2 time,derefter en skøn fp :-)

Dejligt sted,gentagelse snarest

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke anbefale stedet.

Blev lukket ind af ejeren og blev anvist en madras ved siden af køkken. Massagen startede fint men efter et par min blev der ringet på døren og ejeren gik for at lukke op. Han blev anvist en plads tæt på mig og jeg kunne høre hvad de talte om. :( Efter et stykke tid fik han at vide han skulle ind i det bagerste rum bag ved køkkenet. Resten af tiden blev jeg masseret af en lidt rund pige omkring 25 år. Meget sød og charmerende.  Massagen var ikke speciel god og HJ virkede som om det bare var noget der skulle overstås.  

HJ 600 kr.

BJ 700 kr.

FP 1000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i fredags. Der er kommet en ny slank pige med dejlige vel str.c bryster. Meget velskabt. Køn pige. Bad om en halv time uden massage. Det var nok den bedste gfe oplevelse jeg har prøvet. Mange dybe tungekys og super fransk hvor hun satte sig i en siddende 69'er så jeg kunne slikke hende. Derefter sex i forskellige stillinger. Tog højest 10 min. Det blev alt for godt. Afsluttede i missionær stillingen hvor hun blev ved med at tungekysse og lave knibeøvelser selv om jeg var kommet. Masserede derefter nakke og ryg indtil tiden var gået. Selv efter at have fået cola og tøj på fik jeg mange tungekys. Super super oplevelse. Ankom i onsdags så er her i de næste 3 mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

800 kr. Jeg ved ikke om du må komme flere gange indenfor tidsrummet. Tror dog ikke det er muligt. Ellers plejer de at skrive det i annoncen. Jeg fandt hende på annoncelight

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst Bravions anmeldelse måtte jeg også prøve at besøge Darin som hun kalder sig. Tak for anbefalingen Bravion:smile:

Jeg bestilte en time og havde egentlig regnet med at springe massagen over, men Darin insisterede på at få mig varmet op før det sjove.

Hun er en dygtig massør. Startede uden olie med et håndklæde imellem, efterfulgt af oliemassage hvor der ikke blev brugt mere olie end nødvendigt.

Efter en halv times massage sexede vi en halv times tid afsluttende med et godt øko-blowjob. En rigtig GFE oplevelse.

Herefter hoved og nakkemassage og et bad skønt timen var brugt. Kunne som en bonusoplevelse, under badet, konstatere at Darins personlige hygiejne også er i top.

Betalte den 27 årige servicemindede dejlighed en tusse for den gode oplevelse.

Blev lukket ud via baghaven, da hovedindgangen ligger lige ud til Århusvej. Vil prøve at blive lukket ind der næste gang.

"Darin"

Århusvej 34

Randers

50151751

( Hjemmesiden nævnt længere oppe i tråden virker vist ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...