Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Elsker thai

Besøgte i søndags Arita thai massage på Sindshvilevej. Der er ikke så mange anmeldelser på dette sted så derfor kommer der en her. Der er flotte billeder af en meget smuk kvinde og en fin klinik. Billederne af kvinden et godt nok ægte men MEGET gamle. Det samme er stedet. Igen må jeg beklage at pigerne der gik i skole i Thailand for mange år siden ikke lærte klokken. De ved ikke at en time er det samme som 60 minutter. Betalte 800 kr for massage og fik at vide prisen normalt er 1000. For det fik jeg en kold afvaskning og ca 20 min massage bag på. Blev vendt om og spurgt om jeg ville massagere hende. Ok tænkte jeg så kommer jeg da tæt på det spændende. Efter 5 min vendte hun sig om og jeg skulle slikke hende. Hun var godt liderlig. Kom flere gange. Derefter vaskede hun sig og jeg bad om lidt hjælp til selv at komme. Hun pegede på min slappe ting og gjorde med sin hånd tegn til at det måtte jeg selv ordne. Vaskede hænder klædt mig på og gik. Betalte 800 kr for at hun kunne nyde tre fire orgasmer. Er det det man kalder natrfisse?? Pas på derude. Kun penge tæller. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har værret der knap 10 gange. Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan genkende din beskrivelse. Billederne er tidssvarende,  behandlingen har været super og tiden har passet. Kan man tænke sig, at hun har været lige så nærig med behandlingen, som du har været med betalingen!

Man får hvad man betaler for! Det kan være et klart signal. Nu når du er her, så kan du få. Men fedter... gider jeg ikke se igen. Det var bare en tanke. Respekt, det er noget man fortjener, også fra en glædespige!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsker thai

Hej igen. Så kan man da godt kalde dig for stamkunde. Efter hendes annonce er hun ny og efter eget udsagn har hun kun haft butikken i to måneder. Så godt gået. Derudover synes jeg kr. 800 er nok for det jeg modtog kontra det hun fik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elsker thai skrev, for 1 time siden:

Hej igen. Så kan man da godt kalde dig for stamkunde. Efter hendes annonce er hun ny og efter eget udsagn har hun kun haft butikken i to måneder. Så godt gået. Derudover synes jeg kr. 800 er nok for det jeg modtog kontra det hun fik. 

Ja, det er rigtigt. Jeg er også kommet hos hende da hun var hos Sansuk. Her var behandlingen den samme. Så rigtigt, jeg har kun været fire gange på den nye adresse. Men det ændre jo ikke problemet i din tilgang. Kan se du også har et opslag hvor du gerne vil belære dem om hvorledes de skal drive deres forretninger. Har du tænkt over, at der er en årsag til, at de fleste gør som de gør? Jeg kan kun sige, at er man høflig og respektfuld, så får man for det meste også det man betaler for! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Old Boy skrev, for 18 timer siden:

Jeg har værret der knap 10 gange. Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan genkende din beskrivelse. Billederne er tidssvarende,  behandlingen har været super og tiden har passet. Kan man tænke sig, at hun har været lige så nærig med behandlingen, som du har været med betalingen!

Man får hvad man betaler for! Det kan være et klart signal. Nu når du er her, så kan du få. Men fedter... gider jeg ikke se igen. Det var bare en tanke. Respekt, det er noget man fortjener, også fra en glædespige!

 

Er brysterne ægte? De ser store ud, men er de også flotte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 4 timer siden:

Er brysterne ægte? De ser store ud, men er de også flotte?

De er pænt store og dejligt bløde. Jeg tror ikke de er hjulpet på vej fordi, de virker som brysterne nu egang er hos en kvinde i den alder. Thai kvinder er svære at bedømme, men hun er ikke i starten af tyverne. Hun er ledt buttet og lækker blød over det hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan heller ikke genkende indtrykket af  Arita, kender hende fra Sansuk. Altid fået god behandling af hende, frisk, fræk og ikke nærig på hverken tid eller sig selv.

Tror det er kemien der ikke har været i hak, det sker til tider, desværre.

Men nu ved jeg da hvor hun kan træffes næste gang turen går til storstaden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt stedet et par gange uden nogen problemer. Har lige besøgt Bee fra stedet som arbejde der. Hun har ny adresse på Hvidovre Torv og har været der nu i 2 uger. Bestil tid hos Bee og ikke de andre på adressen i Hvidovre. Hun ved hvordan man bliver pirret og kørt helt op til sex. Bestiller næste gang 1 time med hende da jeg elsker buttet stor brystet thai massør og en dejlig stor røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt stedet et par gange uden nogen problemer. Har lige besøgt Bee fra stedet som arbejde der. Hun har ny adresse på Hvidovre Torv og har været der nu i 2 uger. Bestil tid hos Bee og ikke de andre på adressen i Hvidovre. Hun ved hvordan man bliver pirret og kørt helt op til sex. Bestiller næste gang 1 time med hende da jeg elsker buttet stor brystet thai massør og en dejlig stor røv.

Link med foto til Bee?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSøde skrev, for 27 minutter siden:

Fra annoncen: "Vi kan også levere en endefuld til ulydige drenge.". Sådan... ikke noget med falske billeder og stjålne annoncetekster :)

Hehe..lidt klask i den bar...ja gav selv hende et godt klask i den store ladeport hun har da jeg tog hende bagfra og hun nød det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Bee , i den grønne kjole er perfekt, 

Efter flere besøg går hun All In, igen et spørgsmål om kemi renlighed, personlighed osv...<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld min bemærkning om Bee

Men denne tråd handler om Arita og lad os så komme tilbage til Sindshvilevej og Arita og go seriøs thaimassage osv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Arita. Hun er super lækker.

Kan varmt anbefales

Kysser utrolig fræk..men alt koster incl kemi der kan lokke.

Tantra til 800 og extra 1000 total..men sikken en lækker krop.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 38 minutter siden:

Har besøgt Arita. Hun er super lækker.

Kan varmt anbefales

Kysser utrolig fræk..men alt koster incl kemi der kan lokke.

Tantra til 800 og extra 1000 total..men sikken en lækker krop.

 

Når du siger Arita har en lækker krop, er det så en slank lækker krop?

Del dette indlæg


Link til indlæg
WomanCheck skrev, den 20/4/2018 at 07:36:

Når du siger Arita har en lækker krop, er det så en slank lækker krop?

Nej. Men hun har det smukkeste ansigt og det kønneste smil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i dag og fik alm dejlig oliemassage af Arita

Jeg spurgte til B2B næste gang, da hun er super lækker

1000 kr for en halv time ??? ( dog incl HJ ,som jeg ikke er særlig vild med )

det er da en fejl med så høj pris?

hvad giver I andre for b2b hos Arita og for Fuld pakke ?

foretrækker faktisk 60 min

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
victora skrev, den 4.1.2020 at 20:48:

Var forbi i dag og fik alm dejlig oliemassage af Arita

Jeg spurgte til B2B næste gang, da hun er super lækker

1000 kr for en halv time ??? ( dog incl HJ ,som jeg ikke er særlig vild med )

det er da en fejl med så høj pris?

hvad giver I andre for b2b hos Arita og for Fuld pakke ?

foretrækker faktisk 60 min

 

 

 

Det kan sjældent betale sig at nøjes med en halv time, merudgiften ved en hel time er fair.

Har aldrig betalt mere end 1500 for en time med fp og alt hvad jeg kunne lide :D

Vær opmærksom på at thaier ikke arbejder med faste prislister, men giver priser efter dagens humør, sympati eller tid på måneden.

Jeg prutter ALDRIG om prisen, da det oftest kun giver ringere service og stemning.

Synes jeg prisen er for høj et sted, finder jeg bare et andet sted, der er steder nok at besøge i København.

Bliver du et kendt ansigt et sted, får du også ofte vennepris efter nogle besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...