Guest mature man Skrevet 30. Marts, 2018 Toddy skrev, for 19 minutter siden: Jeg har en sejlbåd Kunne da være ganske sjovt at leje den ud til et mini GB på vandet Jeg er gammel sejler og kan fint se det sjove i det – har haft masser af god sex på min gamle båd – jeg husker i øvrigt svagt en ældre tråd fra en gammel boremaskine og en gp – men jeg kan ikke lige finde den – som jeg husker den var den ret underholdende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 549 Skrevet 30. Marts, 2018 Spændende tråd - Håber at du finder en sød stabil pige - Var det mig ville jeg vælge at leje det ud som Bed and Breakfast . Og sørge for at der var kaffe og ristet brød i køkkenet:-) Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 30. Marts, 2018 mature man skrev, for 1 time siden: Jeg er gammel sejler og kan fint se det sjove i det – har haft masser af god sex på min gamle båd – jeg husker i øvrigt svagt en ældre tråd fra en gammel boremaskine og en gp – men jeg kan ikke lige finde den – som jeg husker den var den ret underholdende Jeg har skam også haft en del gode og sjove oplevelser i min båd Skulle engang sejle forbi færgerne ved Helsingør, mens jeg havde en veninde siddende på hug foran mig Var lidt uopmærksom og kom lidt for tæt på Fik lige fem ordentlige trut i hornet og et par pift med på vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Store John 2 Skrevet 30. Marts, 2018 underdog40 skrev, for 21 timer siden: Lej ud for et blowjob. Skulle SKAT så komme efter dig, vil jeg gerne høre hvordan du skal tilbagebetale det? Overhovedet ikke noget problem, du bliver bare beskattet af værdien af nævnte blowjobs - på samme måde som mange bliver beskattet af værdi af fri telefon, firmabil osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 30. Marts, 2018 Store John skrev, for 3 timer siden: Overhovedet ikke noget problem, du bliver bare beskattet af værdien af nævnte blowjobs - på samme måde som mange bliver beskattet af værdi af fri telefon, firmabil osv. Endelig en revisor på Eroguide . Du har været savnet...tror jeg. Dog bør de par gange hvor hun brugte tænderne være fradragsberettiget Nej, skal nok stoppe nu. Aner ikke hvad jeg taler om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg