Hop til indhold
unip

Nyborggade, Østerbro

Recommended Posts

Jeg skylder følgende anmeldelse(r) ... jeg har besøgt Nyborggade to gange. Burde kun have været en, men ...

Der er skiftende piger, som annoncerer med flotte billeder, og som holder til på adressen. Pigerne har intet med dem på billderne at gøre. De er en del ældre og meget større ... typisk med kæmpe naturlige bryster ... som kan være sjove at leje med. Og de er også meget søde. Men det er alligevel en skuffelse, når man forventer en yngre sprød sag med kæmpe kasser. Pigerne skifter i øvrigt ofte så vidt jeg kan vurdere.

De annoncerer ikke med adressen, så man finder først ud af det, når man kontakter dem. Typisk bruger jeg Tineye på billderne, og jeg har ikke været i stand til at afsløre dem ad den vej.

Så, når den adresse dukker op, så undgår jeg dem fra nu af ... selvom pigerne som sat er søde og venlige. Problemet er bare, at man slet ikke ved, hvad der venter en.

Del dette indlæg


Link til indlæg
unip skrev, for 6 minutter siden:

Jeg skylder følgende anmeldelse(r) ... jeg har besøgt Nyborggade to gange. Burde kun have været en, men ...

Der er skiftende piger, som annoncerer med flotte billeder, og som holder til på adressen. Pigerne har intet med dem på billderne at gøre. De er en del ældre og meget større ... typisk med kæmpe naturlige bryster ... som kan være sjove at leje med. Og de er også meget søde. Men det er alligevel en skuffelse, når man forventer en yngre sprød sag med kæmpe kasser. Pigerne skifter i øvrigt ofte så vidt jeg kan vurdere.

De annoncerer ikke med adressen, så man finder først ud af det, når man kontakter dem. Typisk bruger jeg Tineye på billderne, og jeg har ikke været i stand til at afsløre dem ad den vej.

Så, når den adresse dukker op, så undgår jeg dem fra nu af ... selvom pigerne som sat er søde og venlige. Problemet er bare, at man slet ikke ved, hvad der venter en.

Har du ikke et link ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej desværre. Annoncerne ændres ... og adressen står ikke i annoncen, kun at det er på Østerbro. Men når man spørger til adressen, så finder man naturligvis ud af, hvad man kan forvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undgår også adressen efter jeg blev brændt af, stående nede på gaden rystende af kulde.  En halv time senere skrev hun en usammenhængende undskyldning med tilbud om rabat ved næste besøg!!!

Senere dukkede diverse negative anmeldelser op, men toget er godt nok kørt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...