petervallen 64 Skrevet 29. Marts, 2018 Hejsa Jeg har set og læst, at jyderne har fået deres første dukke-bordel? Er der nogen der har hørt om, at der er noget lignende på vej på Sjælland? (Synes køreturen er lidt for lang til Århus, for at duske en dukke ) Jeg ved at Brunella på Frederiksberg har en dukke, men jeg synes hun virker dyr, og man kan ikke få at vide, hvilken dukke det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 29. Marts, 2018 petervallen skrev, for 26 minutter siden: Hejsa Jeg har set og læst, at jyderne har fået deres første dukke-bordel? Er der nogen der har hørt om, at der er noget lignende på vej på Sjælland? (Synes køreturen er lidt for lang til Århus, for at duske en dukke ) Jeg ved at Brunella på Frederiksberg har en dukke, men jeg synes hun virker dyr, og man kan ikke få at vide, hvilken dukke det er. Måske ikke et dukkebodel men Lady Iris i Tåstrup har 2 flotte dukker, og selvom Lady Iris er domina er jeg sikker på at du må lege med dukkerne uden Lady Iris har en pisk i hånden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petervallen 64 Skrevet 29. Marts, 2018 (edited) Super Redigeret 29. Marts, 2018 af petervallen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petervallen 64 Skrevet 29. Marts, 2018 Ved du om hvilken dukke det er? Evt link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1065 Skrevet 29. Marts, 2018 petervallen skrev, Lige nu: Ved du om hvilken dukke det er? Evt link ? Nej det ved jeg intet om. Men hvis du har en profil på smporten.dk eller opretter en kan du ser billeder i Lady Iris’ Gallery det. Håber det hjælper dig https://smporten.com/gallery/?sa=view;id=22288 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 159 Skrevet 29. Marts, 2018 (edited) Der er anmeldelser der angiver at der er nok af piger der ligger urørlig som en dukke... Måske du ka kan købe en, eller flere, og kom gerne med en anbefaling Redigeret 29. Marts, 2018 af Bombadilla Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
petervallen 64 Skrevet 30. Marts, 2018 Lady Iris, nej tak, så nogle af hendes billeder og har det stadig dårligt!!!!....Føj!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg