Hop til indhold
Guest BadGuy

GP lyver om alder...

Recommended Posts

GP kan da angive den alder de ønsker.

Synes man så som kunde, at misforholdet er for stort, står det en frit at gå igen.

I øvrigt er en velplejet kvinde vigtigere end alder :P

Egentlig er det største problem hvis alderen passer, for. ex. at den 22årige, rent faktisk er 22 og ikke 30 plus/minus.

Så er de for unge til mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 16 timer siden:

... det har du så ganske ret i, hr. underdog40.

Jeg har været væk fra dette vidunderligt finurlige forum i et stykke tid, men må konstatere at intet er for småt, stort eller privat til at få et skudsmål med på vejen. Og dermed har intet forandret sig i mit fravær. Jeg er dog tilbage under et nyt brugernavn af personlige årsager. Men jeg lyver stadig ikke om min alder og laver stadig mine knibeøvelser - griner. En skam at jeg er for gammel til dig. Tror vi kunne ha det sjovt sammen. God aften.

Hehe. Det er den mærkeligste ikkeinvitation jeg ikke tror jeg ikke nogensinde ikke har fået  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 19 timer siden:

Ja, det er det vel. Selv er jeg ikke så interesseret i stram fisse. Jeg jagter hellere stram hjerne.

For os med de tynde dillere, er en stram én nu ikke at fornægte ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
BadGuy skrev, den 29/3/2018 at 10:29:

Hey 

Jeg har oplevet gentagne gange at nogle GP lyver om deres alder...

Jeg så en annonce inde på AL for lidt siden om en som gør sig 8 år yngre en hun oprigtigt er irl...

Kunne genkende hende da det er en jeg har datet i mine yngre dage og ved vi er nogenlunde jævnalderende ...

Personligt syntes jeg det er lidt sørgeligt at lyve sig 8 år yngre en man er....

Helt enig, men synes der er mere kød på et andet indlæg. 

Læs om lidt for intet er mere sørgeligt end du finder det sørgeligt, at lyve men samtidig er det vigtigt for dig at præcisere uligheden i jeres alder. Hvis vigtigheden er yngre sex model, hvorfor fortæller du så ikke præcis om vigtigheden i deres alder? Jeg synes også det er falsk overskridelse af datoen og de færreste kvinder evner selvtillid til at magte dit ønske. Jeg ser rigtig mange kvinder lyve sig til alt....og...de bundfanger dig og ødelægger deres forretning mens drømmelandet i rynkeby presser citronen uden indsigt i, at bare fordi du har en fisse, så behøver man ikke tjene penge på den. 

Sex er ikke bare sex, en ydelse er ikke bare ydelse og mon ikke den ældre generation kunne tjene flere penge på deres ærlighed og acceptere de unge og smukke nye piger? For den kloge kvinde vil der altid være kunder - uanset alder. 

Der fejles virkelig på det område, og selvfølgelig skal alle acceptere hinandens ønsker. Old Fashion er modbydeligt i branchen fordi der mangler styrke til at sætte dem på plads i eget grænseland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herhid skrev, den 16/4/2018 at 01:52:

Ja her er alt ved det gamle Borende X er her stadig og har en mening om alt .

.... men han udtaler sig dog kun om ting, han ved noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Delphi
Butch skrev, den 16/4/2018 at 15:38:

For os med de tynde dillere, er en stram én nu ikke at fornægte ;)

 

 

Men hvor f..... finder man så’n én? :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Delphi skrev, for 10 minutter siden:

Men hvor f..... finder man så’n én? :D:P

Hvilket ?

Tynd diller, eller stram punani? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har intet problem med, at pigerne ikke oplyser deres eksakte alder, så længe det er 'passende', det er en fin måde at bibeholde lidt anonymitet.

Om en pige er 25 eller 29 er ikke interessant for mig, men hvis en GP beskriver sig som 29 og så er nærmere 45, så skal hun godt nok være ungdommelig af udseende, for ikke at skuffe.

Det er bedre at blive positivt overrasket end omvendt, så spar lidt på talgymnastikken (det gavner jer i det lange løb).

Noget andet er, at de piger der lyver sig væsentligt yngre risikerer at skade de ærlige GP'er, der gerne oplyser en realistisk alder, gæsterne lægger pr. automatik 20-25 % til, og det skræmmer nok en del.

Personligt  ved  jeg , at eksempelvis Lulu fra Sexy Sexcret oplyser sin rigtige alder, og det bliver hun altså ikke mindre dejlig af !

Og en helt anden ting:

Jeg havde nær gået glip af den søde Jennifer, da jeg egentligt syntes at hun var lovlig ung., heldigvis tg jeg chancen, da hun fortalte herinde, at man roligt kunne lægge 4-5 år til alderen i annoncen. Hun er faktisk både ung af udseende og moden af væremåde, simpelthen en dejlig perle, som  man bare ikke kan andet end holde af

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når bare lige for at deltage.. Hehe.. 

Når jeg bliver spurgt om min alder på arbejdet så svarer jeg altid med et smil på læben "Hernede eller i virkeligheden?".. Siger gæsten i virkeligheden så få han også min virkelige alder at vide:D.. 

En af problemerne med at bruge sin rigtige alder det er at de fleste mænd der er faste sexkøbere godt ved de normalt skal ligge moms på.. Ligger man moms på mine 28 år forventer man lige pludselig at møde en kvinde i start 30'erne-midt 30'erne.. Hvis det så er den alder man er til vil man blive grueligt skuffet da jeg i forvejen ikke ligner en der er ældre end 25 og stadig bliver bedt om id alle steder bare for at købe smøger og sprut.. Hahaha..

Og hvis jeg bruger min virkelige alder så fjerner det også sandsynligheden for at andre piger kan gå for at være deres GP-alder.. Lige så vel som det ville gøre den anden vej rundt hvis en anden pige skrev sin egen alder.. Jeg er dog ligeglad.. Som sagt informerer jeg altid om min virkelige alder.. Medmindre jeg føler mig utryg ved personen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm, hvis jeg skal betale, altså er i en købs situation gider jeg ikke jævnaldrende, modne, jeg vil have unge piger uden strækmærker appelsinhud og ammebarm, ung lækker fast krop, og stram vagina, privat kan jeg sagtens falde for en jævnaldrende kvinde, med den “kropslige livshistorie” der er i fødsler og alder 50 + Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg har en PD aftale med en ung lækker o.s.v. Men betale en fomue for en “gammel kone på 50” der er jeg ikke men godt for alle at nogen opsøger de modne kvinder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder meget af at "så tæt på som mulig" alder oplyses. Jeg kan godt for stå at en kunde på 25 år kan blive skuffet hvis han tror han skal måde en 21 årig GP og han så møder en på 31. Jeg er selv ca. 50, jeg søger primært GP over 30 har intet imod velholdte GPér på min egen alder.

god dag til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg tjekkede lige, nu står der i tet om alder, men 36 år er nok et langt stykke tid siden....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...