Hop til indhold
KbhManden

Bytte kontakter

Recommended Posts

Hej

Jeg ved at dette er en smule kontroversielt og går det imod nogle retningslinjer, så skal jeg beklage.

Jeg har igennem en del år på SD oparbejdet ret mange kontakter til søde og interessante piger. Mange af dem har jeg stadig kontakt til, selvom vi ikke længere mødes.

Grunden til vi ikke mødes kan være at vi begge er søgt mod nye eventyr.

Det jeg vil med dette opslag er at finde andre ‘daddies’ der også har kontakter, som vi så kan bytte.

Og alt naturligvis efter pigens accept. Jeg ser det som en mulighed for pigen for at få sorteret alle de snydere der er på sd fra, og egentlig gør det samme sig gældende for os mænd.

Så hvis du er interesseret i at udveksle, så skriv en PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270

Hvordan vil du bevise at pigen har sagt okey til At få sit navn delt ?

dårlig ide, det sjove ved sugardaters er da også " jagten" ellers er det jo bare bodeller du sæger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan vel ikke bevises, men man må vel arbejde med et vist moralkodeks.

Jeg snakker ikke om piger som bare er parat til st hoppe i kanen med hvem som helst. Men om piger der gerne vil møde søde, seriøse mænd. Om hun vælger at mødes med den jeg eventuelt anbefaler hende, er jo hendes helt egen beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
KbhManden skrev, for 54 minutter siden:

Hej

Jeg ved at dette er en smule kontroversielt og går det imod nogle retningslinjer, så skal jeg beklage.

Jeg har igennem en del år på SD oparbejdet ret mange kontakter til søde og interessante piger. Mange af dem har jeg stadig kontakt til, selvom vi ikke længere mødes.

Grunden til vi ikke mødes kan være at vi begge er søgt mod nye eventyr.

Det jeg vil med dette opslag er at finde andre ‘daddies’ der også har kontakter, som vi så kan bytte.

Og alt naturligvis efter pigens accept. Jeg ser det som en mulighed for pigen for at få sorteret alle de snydere der er på sd fra, og egentlig gør det samme sig gældende for os mænd.

Så hvis du er interesseret i at udveksle, så skriv en PM.

Ligner rufferi du har gang i alfons, og ikke lovligt, hvis du passer dit, så lad pigerne passe deres !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
KbhManden skrev, for 40 minutter siden:

Det kan vel ikke bevises, men man må vel arbejde med et vist moralkodeks.

Jeg snakker ikke om piger som bare er parat til st hoppe i kanen med hvem som helst. Men om piger der gerne vil møde søde, seriøse mænd. Om hun vælger at mødes med den jeg eventuelt anbefaler hende, er jo hendes helt egen beslutning.

Moral kodeks, come on..vi er alle anonyme herinde..din ide bliver dårligere og dårligere..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, på hvilken måde bliver dette rufferi? Der skal et meget negativt mindset til for at komme frem til den konklusion, men det er vel meget i tråd med hvordan tonen generelt er herinde.

Jeg lader bestemt pigerne passe deres, men jeg har forhørt mig hos pigerne inden jeg skriver her og flere af dem synes det er en god ide.

Hvorfor? Fordi de på SD bliver overfaldet med beskeder fra fyre der er respektløse, ikke overholder aftaler og i værste fald forsøger at snyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, Lige nu:

Moral kodeks, come on..vi er alle anonyme herinde..din ide bliver dårligere og dårligere..

Og anonymitet betyder at man kan opføre sig som et svin?

Det er fair nok du ikke ser noget i ideen, men jeg synes stadig du mangler at forklare det dårlige i ideen?

Et oplagt sted at bytte var jo via snap, her kan man starte en gruppesamtale og introducere de to for hinanden og derigennem kan pigen jo få lov at vurdere om hun vil skrive videre med fyren og vice versa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
KbhManden skrev, for 2 minutter siden:

Og anonymitet betyder at man kan opføre sig som et svin?

Det er fair nok du ikke ser noget i ideen, men jeg synes stadig du mangler at forklare det dårlige i ideen?

Et oplagt sted at bytte var jo via snap, her kan man starte en gruppesamtale og introducere de to for hinanden og derigennem kan pigen jo få lov at vurdere om hun vil skrive videre med fyren og vice versa.

Okey, hvad skal vi så med sugardaters.dk ?

cutting out the mittel man :-)

det sjove ved sd er da jagten på den unge smukke studine..ikke at dele deres personlige info med andre, ud over link til deres profiler..det kunne du starte med, hvis du har så stort et netværk derinde..kom med 3 link, så vi kan se at du er seriøs :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KbhManden skrev, for 1 time siden:

Det jeg vil med dette opslag er at finde andre ‘daddies’ der også har kontakter, som vi så kan bytte.

Dit opslag bliver desværre ikke så vel modtaget, som det burde og desværre er det ikke alle brødre, der er lige diskrete og du kan nemt risikere at ryge med i faldet og også komme i bad standing hos en pige pga. en uheldig oplevelse, hun har haft med en fyr, du har anbefalet hende til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
KbhManden skrev, for 47 minutter siden:

Haha, på hvilken måde bliver dette rufferi? Der skal et meget negativt mindset til for at komme frem til den konklusion, men det er vel meget i tråd med hvordan tonen generelt er herinde.

Jeg lader bestemt pigerne passe deres, men jeg har forhørt mig hos pigerne inden jeg skriver her og flere af dem synes det er en god ide.

Hvorfor? Fordi de på SD bliver overfaldet med beskeder fra fyre der er respektløse, ikke overholder aftaler og i værste fald forsøger at snyde.

Hvis det er rigtigt burde de måske oprette sig her og bekræfte at de er med på ideen – diskretion er altså vigtig.

Du er jo osse et nyt og ubeskrevet blad herinde, derfor vil nu naturligvis møde et par løftede øjenbryn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 44 minutter siden:

Okey, hvad skal vi så med sugardaters.dk ?

cutting out the mittel man :-)

det sjove ved sd er da jagten på den unge smukke studine..ikke at dele deres personlige info med andre, ud over link til deres profiler..det kunne du starte med, hvis du har så stort et netværk derinde..kom med 3 link, så vi kan se at du er seriøs :-)

Well, jeg har ikke noget behov for at understøtte sd, men jeg er nu ikke bekymret for deres overlevelse og jeg vil også fortsat være flittig bruger af deres site.

Jagten er bestemt interessant, som jeg også skrev tidligere er jagten jo stadig en del af det. Det er vel et spørgsmål om hvorvidt man står i køen til et diskotek sammen med 100 andre, eller om man tager VIP-indgangen fordi man har gjort sig fortjent til det - i ingen af tilfældene skal du stadig ind på diskoteket og jagte.

Jeg tror du misforstår pointen, jeg kunne da godt slynge profilnavne ud her. Men det som pigerne har givet udtryk for - og som gav mig ideen - er at 9 ud af 10 henvendelser på sd kommer fra mænd som ikke er seriøse, så hvis de kunne få direkte kontakt til seriøse ville det være noget de satte pris på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 4 minutter siden:

Hvis det er rigtigt burde de måske oprette sig her og bekræfte at de er med på ideen – diskretion er altså vigtig.

Du er jo osse et nyt og ubeskrevet blad herinde, derfor vil nu naturligvis møde et par løftede øjenbryn.

God ide, det vil jeg høre dem om. Om det så er noget de vil må tiden vise, jeg tror ikke lige det ligger i deres selvforståelse at skulle oprette profiler herinde - men ideen er god og jeg forhører mig.

Og ja, jeg er helt med på at man kan være skeptisk, havde dog ikke lige ventet det ville være i det niveau :-), så mon ikke mit forslag hurtigt bliver skudt ned og jeg trækker det tilbage :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
KbhManden skrev, for 1 minut siden:

God ide, det vil jeg høre dem om. Om det så er noget de vil må tiden vise, jeg tror ikke lige det ligger i deres selvforståelse at skulle oprette profiler herinde - men ideen er god og jeg forhører mig.

Og ja, jeg er helt med på at man kan være skeptisk, havde dog ikke lige ventet det ville være i det niveau :-), så mon ikke mit forslag hurtigt bliver skudt ned og jeg trækker det tilbage :-).

Det er kun ludere der opretter sig herinde :-)

på sd kan de unge kvinder vælge og vrage..det giver da mere mening :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...