Hop til indhold
Guest Token

Adele i Ålborg

Recommended Posts

Guest Token

Har i dag været forbi Adele i Ålborg centrum https://annoncelight.dk/showad/243136. Det er MEGET længe siden jeg har fået bedre knald. Supersød pige med ægte billeder. Dejlig krop med gode faste ægte bryster.

Tog en time med superfransk og hun giver det mest henrivende våde blowjob jeg til dato har fået. Meget kysseglad og hun fik også en slikketur der i den grad fik hende ud at "flyve", - eller også er hun en rigtig god skuespiller. Fik hende om i en doggy og sluttede med at gennemkneppe hende i missionæren. Hun kyssede og krammede under hele akten og havde i det hele taget en fantastisk indlevelse. 

Fik kontakt via telefon. Hun er god til engelsk. Stedet er superdiskret, pænt og velholdt. Så alt i alt en oplevelse til et 11 tal på en 10er skala.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Token skrev, den 28/3/2018 at 22:28:

Har i dag været forbi Adele i Ålborg centrum https://annoncelight.dk/showad/243136. Det er MEGET længe siden jeg har fået bedre knald. Supersød pige med ægte billeder. Dejlig krop med gode faste ægte bryster.

Tog en time med superfransk og hun giver det mest henrivende våde blowjob jeg til dato har fået. Meget kysseglad og hun fik også en slikketur der i den grad fik hende ud at "flyve", - eller også er hun en rigtig god skuespiller. Fik hende om i en doggy og sluttede med at gennemkneppe hende i missionæren. Hun kyssede og krammede under hele akten og havde i det hele taget en fantastisk indlevelse. 

Fik kontakt via telefon. Hun er god til engelsk. Stedet er superdiskret, pænt og velholdt. Så alt i alt en oplevelse til et 11 tal på en 10er skala.

tak for din fortælling er det ikke i en baggård bagved en frisør man finder hendes sted ?? fortsat god påske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Tholars skrev, for 6 timer siden:

Hvor cirka i Aalborg er det hun kan træffes? :)

 

Glatpung skrev, for 6 timer siden:

tak for din fortælling er det ikke i en baggård bagved en frisør man finder hendes sted ?? fortsat god påske

Jo, det er i en baggård bag en frisør. Kan være en udfordring at finde p-plads, men det er i gå afstand fra p-pladsen overfor Bones. Der var flere piger på stedet da jeg var der, - frækt at høre at der bliver kneppet igennem i rummet ved siden af...:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token
Slemrian skrev, for 6 minutter siden:

Hvem er den anden pige der er på adressen. 

Hilsen Slemme.

Det vil jeg helst ikke fortælle idet stedet jo er "privat diskret" og derfor har pigerne ikke adressen i deres annoncer. Som tidligere skrevet er det i gåafstand fra Bones i Danmarksgade.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Bent Nielsen skrev, for 4 minutter siden:

Hvor mange gange må man skyde ladningen af hos hende ? 

Du ringer da bare og spørger hende, men det er nok for sent jeg mener hun havde sidste dag igår eller os er det idag... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...