Hop til indhold

Fræk 28 årig, slank dansk kvinde i Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/247177

Halløjsa... 6700 er sgu lidt af en ødemark, men har lige været forbi denne frækkert. Masser af tusser, to intimpiercing, og noget af en provokatør af udseende. Minder måske lidt om hende karakteren fra Mænd, som hader kvinder.  Men hun var liderlig, levede sig ind i akten, og gave et kongeblæs og kneppede godt. Desværre holdt jeg ikke så længe. 

Stor anbefaling herfra... Ps, hun kysser ikke. 

Vuuf fra Hanhunden. 

Redigeret af Esbjerghanhund
Stavning

Skrevet
  • Author

Bonderosen, 

Det må du jo om:). To kritikpunkter, hun har små bryster og lejligheden lignede jeg ved ikke hvad. 

Skrevet

Jeg elsker små bryster:D

Skrevet
Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/247177

Halløjsa... 6700 er sgu lidt af en ødemark, men har lige været forbi denne frækkert. Masser af tusser, to intimpiercing, og noget af en provokatør af udseende. Minder måske lidt om hende karakteren fra Mænd, som hader kvinder.  Men hun var liderlig, levede sig ind i akten, og gave et kongeblæs og kneppede godt. Desværre holdt jeg ikke så længe. 

Stor anbefaling herfra... Ps, hun kysser ikke. 

Vuuf fra Hanhunden. 

Kan kun tilslutte mig dine ord. En meget god beskrivelse synes jeg. Har besøgt hende nogle gange, og været lige spændende hver gang. Det eneste minus er egentligt at hun er svær at få fat på, fordi hendes døgn rytme er lidt forskellig. :-)

Skrevet
bonderosen skrev, for 5 timer siden:

Ha ha god reklame,,,håber det spytter noget a sig

Det er ikke bare god reklame det hanhunden kommer med, det er faktisk en rigtig god beskrivelse af hende. ;-)

Skrevet

Ok drenge,,,jeg undskylder,,,lød bare som et reklame fremstød,,,god påske til alle

Skrevet

Har også været der flere gange

hun er mega fræk

Skrevet

Fuldstændig enig i, at hun dels er fræk, skøn på sin måde og med på lidt af hvert, og dels at det kræver lige dele overbærenhed og tålmodighed at gå efter hende...

Skrevet

Havde lige besøg af hende til morgen

hentede damen i Esbjerg og vi kørte ud til mig vi hyggede os en times tid

hun bliver bedre for hvergang :P

Skrevet

Annoncen på annoncelight er slettet. Adviserer damen andre steder? 

Pft

Skrevet

Alcacer hun er kun på annoncelight 

bare hold øje med hende, hun ligger annoncen op når hun vil igen

Skrevet
Alcacer skrev, den 30/3/2018 at 13:10:

Annoncen på annoncelight er slettet. Adviserer damen andre steder? 

Pft

Næste gang hun har en annonce på, så gem telefonnummeret. Jeg har kunnet lavet aftaler med hende også når hun ikke annoncerer.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.