Hop til indhold
Esbjerghanhund

Fræk 28 årig, slank dansk kvinde i Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/247177

Halløjsa... 6700 er sgu lidt af en ødemark, men har lige været forbi denne frækkert. Masser af tusser, to intimpiercing, og noget af en provokatør af udseende. Minder måske lidt om hende karakteren fra Mænd, som hader kvinder.  Men hun var liderlig, levede sig ind i akten, og gave et kongeblæs og kneppede godt. Desværre holdt jeg ikke så længe. 

Stor anbefaling herfra... Ps, hun kysser ikke. 

Vuuf fra Hanhunden. 

Redigeret af Esbjerghanhund
Stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/247177

Halløjsa... 6700 er sgu lidt af en ødemark, men har lige været forbi denne frækkert. Masser af tusser, to intimpiercing, og noget af en provokatør af udseende. Minder måske lidt om hende karakteren fra Mænd, som hader kvinder.  Men hun var liderlig, levede sig ind i akten, og gave et kongeblæs og kneppede godt. Desværre holdt jeg ikke så længe. 

Stor anbefaling herfra... Ps, hun kysser ikke. 

Vuuf fra Hanhunden. 

Kan kun tilslutte mig dine ord. En meget god beskrivelse synes jeg. Har besøgt hende nogle gange, og været lige spændende hver gang. Det eneste minus er egentligt at hun er svær at få fat på, fordi hendes døgn rytme er lidt forskellig. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 5 timer siden:

Ha ha god reklame,,,håber det spytter noget a sig

Det er ikke bare god reklame det hanhunden kommer med, det er faktisk en rigtig god beskrivelse af hende. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Fuldstændig enig i, at hun dels er fræk, skøn på sin måde og med på lidt af hvert, og dels at det kræver lige dele overbærenhed og tålmodighed at gå efter hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde lige besøg af hende til morgen

hentede damen i Esbjerg og vi kørte ud til mig vi hyggede os en times tid

hun bliver bedre for hvergang :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Alcacer skrev, den 30/3/2018 at 13:10:

Annoncen på annoncelight er slettet. Adviserer damen andre steder? 

Pft

Næste gang hun har en annonce på, så gem telefonnummeret. Jeg har kunnet lavet aftaler med hende også når hun ikke annoncerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...