Hop til indhold
Romeo

Kone udlejes

Recommended Posts

Ok så jeg prøvede at kontakte dem og fik lavet en tid i dag. Jeg fik at vide at addressen vil blive sendt ud på dagen, men da jeg stadig ikke modtog noget 2 timer før den tid jeg havde bestilt lavede jeg andre planer. Jeg fik så beskeden 42 minutter før min tid med addressen så blev jeg jo nød til at afmelde og det blev han fandme sur over.

 

Jeg har aldrig prøvet det her med koneudlejning før men er det normalt at det er med så kort varsel? Have meldt mig til som par, det er jo noget vi skal bruge tid på at gøre os klar til helst mere end 42 minutter inklusiv kørsel. 

 

ved ikke om der var nogen herinde der deltog men vil da gerne høre hvordan det gik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er efter min mening et uanstændigt kort varsel.

Adressen kunne jo ligge så tilpas langt væk, at man teknisk set ikke kunne nå det. Med offentlig transport, som jeg bruger, plus måske 10 minutters gang i den anden ende, vil det være umuligt, med mindre adressen ligger i samme bydel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen

Fatter ikke helt man først får adressen lige inden man skal komme, det giver ikke mening i mit hovede, men op i rø... med ham, så kan han jo bare komme ind i kampen og oplyse hvor du skal møde op hende, jeg giver dig ret der skal mere end 42 min til...

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang været ude for, at jeg skulle tage et S-tog med ukendt destination, og undervejs ville jeg få nærmere info om, hvor jeg skulle stå af for at komme videre. Det kostede mig en taxa i den anden ende.

Jeg tager aldrig mere hjemmefra uden at kende adressen, og det i så god tid, at jeg i ro og mag kan "rejseplane" mig til målet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 35 minutter siden:

Jeg har engang været ude for, at jeg skulle tage et S-tog med ukendt destination, og undervejs ville jeg få nærmere info om, hvor jeg skulle stå af for at komme videre. Det kostede mig en taxa i den anden ende.

Jeg tager aldrig mere hjemmefra uden at kende adressen, og det i så god tid, at jeg i ro og mag kan "rejseplane" mig til målet.

Lidt  ligesom  "Find  Holger " 

Utroligt  hvad  vi  kvinder  kan  få  jer  til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Lidt  ligesom  "Find  Holger " 

Utroligt  hvad  vi  kvinder  kan  få  jer  til :-)

Ja, desværre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Jeg har engang været ude for, at jeg skulle tage et S-tog med ukendt destination, og undervejs ville jeg få nærmere info om, hvor jeg skulle stå af for at komme videre. Det kostede mig en taxa i den anden ende.

Jeg tager aldrig mere hjemmefra uden at kende adressen, og det i så god tid, at jeg i ro og mag kan "rejseplane" mig til målet.

af ren nysgerrighed, hvor meget kostede taxaen? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, for 15 minutter siden:

af ren nysgerrighed, hvor meget kostede taxaen? :P

Jeg mener, at det var omkring 150 kr. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Jeg mener, at det var omkring 150 kr. :(

ah det er squ ikke så slemt jeg er prøvet at blive brændt af til en taxa regning på over 600 fordi der ikke kørte tog den anden vej :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, for 3 minutter siden:

ah det er squ ikke så slemt jeg er prøvet at blive brændt af til en taxa regning på over 600 fordi der ikke kørte tog den anden vej :wacko:

Nej, det er det måske ikke, men det var en udgift, jeg ikke havde regnet med, og som også var helt unødvendig, da der viste sig at være et busstoppested lige uden for gerningsstedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...