Hop til indhold
Bear

Medborgerskabs undersøgelse

Recommended Posts

Gæst

Jeg tror, at årsagen til, at denne klappe kage undersøgelse ikke har været offentliggjort i medier, eller citeret osv, det er, at der faktisk ikke er noget, der stikker ud. 

Hverken den ene eller den anden vej. 

Besvarelserne i undersøgelsen underbygger mere eller mindre, de forventninger man måtte have. 

Jeg har læst hele undersøgelsen og blev ikke rigtigt overrasket over noget. 

Hvad siger I andre, hvis I ellers vil kæmpe jer igenem undersøgelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 47 minutter siden:

Jeg tror, at årsagen til, at denne klappe kage undersøgelse ikke har været offentliggjort i medier, eller citeret osv, det er, at der faktisk ikke er noget, der stikker ud. 

Hverken den ene eller den anden vej. 

Besvarelserne i undersøgelsen underbygger mere eller mindre, de forventninger man måtte have. 

Jeg har læst hele undersøgelsen og blev ikke rigtigt overrasket over noget. 

Hvad siger I andre, hvis I ellers vil kæmpe jer igenem undersøgelsen?

Kære Lars Boca:)

Jeg læste til og med nr 14 - de restrende op til 28 vil jeg overhovedet ikke manipuleres af

Jeg synes den er direkte værdiløs ?!?!?!?! - - ja den pærer sgu alle NATIONALITETER sammen:angry: - for fanden da, der er altså meget forskel på, at være indvandrer/ anden generations indvandrer med baggrund som f.eks : Polak/Russer/Thai/Kinesser/Englænder/Tysker/hollænder/ osv /osv -----         og så være fra en NATIONALITET med KORANEN som trosretning.

Førstnævnte gruppe fortynder den sidstnævnte gruppe.

En form for forsøg på manipulering, eller også er "tovholdere" bag undersøgelsen bare dumme

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg ville have mere respekt hvis der laves den sammen undersøgelse særskilt for nationaliteter med Koranen som trosretning - den vil se meget anderledes ud. 

Eller hvorfor bruge penge på den, - bare se og lyt til hvordan livet er i områderne hvor koranen er trosretning, retsstat, socialkontrol/ - - /- -   = en folkekultur der i sig selv er viljesvag til at vil Danmark, danskerne, vores særdeles velfungerende samfund = vores folkekultur.

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Nyder livet skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes den er direkte værdiløs ?!?!?!?! - - ja den pærer sgu alle NATIONALITETER sammen:angry: - for fanden da, der er altså meget forskel på, at være indvandrer/ anden generations indvandrer med baggrund som f.eks : Polak/Russer/Thai/Kinesser/Englænder/Tysker/hollænder/ osv /osv -----         og så være fra en NATIONALITET med KORANEN som trosretning.

En form for forsøg på manipulering, eller også er "tovholdere" bag undersøgelsen bare dumme

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg ville have mere respekt hvis hvis der laves den sammen undersøgelse , men særskilt for nationaliteter med Koranen som trosretning - den vil se meget anderledes ud. 

Eller hvorfor bruge penge på den, - bare se og lyt til hvordan livet er i områderne hvor koranen er trosretning, retsstat og folkekultur

Jeg er helt enig i, at den er værdiløs. Det er også derfor, at jeg kalder den klappe kage undersøgelse  :)

Og jeg tror, at du har ret i, at der er en bagtanke med IKKE at foretage særlig dyb segmentering. 

Bemærk også spørgsmålene om kærester og giftemål?  

Vi ved jo, der indenfor bl.a. En trosretning, er kæmpe forskel på om man er pige eller dreng. Undersøgelsen skærer alle over en kam. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er helt enig i, at den er værdiløs. Det er også derfor, at jeg kalder den klappe kage undersøgelse  :)

Og jeg tror, at du har ret i, at der er en bagtanke med IKKE at foretage særlig dyb segmentering.  ja - det kan minde om bestilt arbejde

Bemærk også spørgsmålene om kærester og giftemål?   - -  det var lige netop da jeg læste disse undersøgelser at det der er noget galt.

Vi ved jo, der indenfor bl.a. En trosretning, er kæmpe forskel på om man er pige eller dreng. Undersøgelsen skærer alle over en kam. 

Kære Lars Boca

- - hvordan kan noget så "bredpenslet makværk" iværksættes af en statslig institution ??  - jeg ser at den er baseret på besvarelser fra 2012 - 2017. Betyder det ikke bare at den er bestilt under S - B - SF regeringen 

N L

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nyder livet skrev, for 19 timer siden:

Jeg læste til og med nr 14 - de restrende op til 28 vil jeg overhovedet ikke manipuleres af

Mange hilsner

Nyder livet

Jeg ville have mere respekt hvis der laves den sammen undersøgelse særskilt for nationaliteter med Koranen som trosretning - den vil se meget anderledes ud. 

Eller hvorfor bruge penge på den, - bare se og lyt til hvordan livet er i områderne hvor koranen er trosretning, retsstat, socialkontrol/ - - /- -   = en folkekultur der i sig selv er viljesvag til at vil Danmark, danskerne, vores særdeles velfungerende samfund = vores folkekultur.

Har du overset flg på side 2:

>>1.2 Undersøgelsens deltagere:

Medborgerskabsundersøgelsens deltagere er både nydanskere og personer med dansk oprindelse i alderen 18 år og derover. Gruppen af nydanskere omfatter indvandrere og efterkommere med ikke-vestlig oprindelse. Indvandrerne i undersøgelsen har haft mindst tre års opholdstid i Danmark.<<

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu