Hop til indhold

Recommended Posts

Efterhånden meget længe siden jeg har besøgt stedet. 

Havde mange gode møder med Cream og Ice. Men Cream er der ikke mere, og møderne med Ice blev pludseligt meget kedelige. 

 

Nogen der har været der fornylig og kan fortælle hvem der er der, ud over Nit?? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i oktober 2017. Ved ikke hvad pigen hed, men det var ikke Cream. Det var en lidt kraftig pige omkring de 30.

Det var nok det ringeste jeg har været udsat for noget sted.

Det foregik på en madras på gulvet i et rum ved en form for vandvarmer og en masse rør og teknik. Nok ca. 3 m2 ialt. Men i det mindste var der da varmt.

Massage+HJ komplet ligegyldigt og uengageret. Uret gik også for hurtigt, hvilket jeg først fandt ud af bagefter. Var dog også glad for at slippe ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
splasher skrev, for 9 timer siden:

Var der i oktober 2017. Ved ikke hvad pigen hed, men det var ikke Cream. Det var en lidt kraftig pige omkring de 30.

Det var nok det ringeste jeg har været udsat for noget sted.

Det foregik på en madras på gulvet i et rum ved en form for vandvarmer og en masse rør og teknik. Nok ca. 3 m2 ialt. Men i det mindste var der da varmt.

Massage+HJ komplet ligegyldigt og uengageret. Uret gik også for hurtigt, hvilket jeg først fandt ud af bagefter. Var dog også glad for at slippe ud!

Lyder som Nit. Hun er der fast og giver kun HJ. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...