Hop til indhold
Karmann

Blondie9000

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Hun er anmeldt herinde flere gange, hun skifter ret ofte nick

 

Roseli90, playmate, klokkeblomst27 på SD og en række flere navne.

 

Hun har fået både gode og ikke så gode anmeldelser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu ikke finde nogen anmeldelser på de navne. Nogen der kan hjælpe....? Vil gerne besøge hende, men rarest med lidt anmeldelser først :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 10.7.2019 at 12:15:

Jeg kan nu ikke finde nogen anmeldelser på de navne. Nogen der kan hjælpe....? Vil gerne besøge hende, men rarest med lidt anmeldelser først :)

 

 

jeg har prøvet hende tre gange inden for et år , med en lidt blandet fornemmelse. Hun er ellers en sød alm let-rødhåret pige , lidt til den buttet side.første besøg-  jeg havde skrevet til hende jeg vil have en 69er ..fik den ikke pga hun var oppustet,sagde hun.. men jeg gav hende en ordentligt gang doggy (5-10 min plus Squirt) som hun gerne ville have . anden besøg skrev jeg ,vil give hende sorte kys ,som hun først sagde nej til, men senere ombestemte sig ,selvom det var aftalt på forhånd inden møde...hmm ,  Tredje besøg  vi havde aftalt gensidig fransk , super -jeg er klar,  indtil jeg ser  hun var lidt rød forneden hvilket er et stort TURN OFF for mig. så jeg nøjes med at gi hende missionærstilling, kunne ikke lugte noget derfra--- vil ikke besøge hende igen

Redigeret af rene70

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 8.2.2020 at 19:52:

jeg har prøvet hende tre gange inden for et år , med en lidt blandet fornemmelse. Hun er ellers en sød alm let-rødhåret pige , lidt til den buttet side.første besøg-  jeg havde skrevet til hende jeg vil have en 69er ..fik den ikke pga hun var oppustet,sagde hun.. men jeg gav hende en ordentligt gang doggy (5-10 min plus Squirt) som hun gerne ville have . anden besøg skrev jeg ,vil give hende sorte kys ,som hun først sagde nej til, men senere ombestemte sig ,selvom det var aftalt på forhånd inden møde...hmm ,  Tredje besøg  vi havde aftalt gensidig fransk , super -jeg er klar,  indtil jeg ser  hun var lidt rød forneden hvilket er et stort TURN OFF for mig. så jeg nøjes med at gi hende missionærstilling, kunne ikke lugte noget derfra--- vil ikke besøge hende igen

Link---- https://annoncelight.dk/showad/290838  

Navn-- Fræk og naturlig blondine på 29 år i Aalborg

mail-- [email protected]

Del dette indlæg


Link til indlæg
rene70 skrev, den 8.2.2020 at 19:52:

jeg har prøvet hende tre gange inden for et år , med en lidt blandet fornemmelse. Hun er ellers en sød alm let-rødhåret pige , lidt til den buttet side.første besøg-  jeg havde skrevet til hende jeg vil have en 69er ..fik den ikke pga hun var oppustet,sagde hun.. men jeg gav hende en ordentligt gang doggy (5-10 min plus Squirt) som hun gerne ville have . anden besøg skrev jeg ,vil give hende sorte kys ,som hun først sagde nej til, men senere ombestemte sig ,selvom det var aftalt på forhånd inden møde...hmm ,  Tredje besøg  vi havde aftalt gensidig fransk , super -jeg er klar,  indtil jeg ser  hun var lidt rød forneden hvilket er et stort TURN OFF for mig. så jeg nøjes med at gi hende missionærstilling, kunne ikke lugte noget derfra--- vil ikke besøge hende igen

Har ligesom Rene været hos hende, og hun er mere buttet end billederne viser, og så lugtede/smagte hun bestemt ikke frisk forneden. Øv, det var ikke en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...