Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Yndlingsstillingen ?

Recommended Posts

Guest Lolababe
Anilingus skrev, for 6 minutter siden:

The rusty trumbone - navnlig hvis hun er musikalsk :)

Hvad er det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Lolababe skrev, for 24 minutter siden:

Jeg elsker når mine ben er på nakken af fyren. Så kan han gå dybt :) 

Jeg er total konfliktramt når det kommer til den stilling. Den er vildt lækker, men jeg kan godt lide at se mini Kaspersen in action, og der har store Kaspersen det altså med at komme i vejen for det frie udsyn :lol:

Nå ja, er for nylig blevet stor fan af spejle....;)

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Slow Starter skrev, for 2 minutter siden:

En hurtig på Google vise dette 

405bg45.jpg

Okay. Avanceret ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix

Kommer lidt an på hvilket mood jeg er i.

Reverse cowgirl er ret dirty - lækkert tydeligt at se min pik glide ud og ind af hendes fisse med evt safter ned af skaftet.

Hvis hun er meget fleksibel, hende på ryggen hvor jeg holder med et fast greb ved hendes knæ som er oppe omkring hendes ører - bolle hende hårdt og dyrisk i den stilling.

Af de mere intime, hvor hun rider mig med hendes krop meget tæt på min. Langsomt, med nærvær og dybe kys.

Men doggy er også god med et fast greb om hendes røv - virkelig tage fat om den, nærmest æltende :-D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet slår en ridetur... ikke mindst når hun kommer ovenpå en.... ;-))) Der er udsigt, nærvær, kyse og fri adgang til bryster, baller og lår.... samt pikken HELT i bund og totalt omsluttet.... Bevares - den gode gamle missionær er heller ikke af vejen. Doggy er fræk, men mere når der skal afsluttes tjept...

Og som indledning er der da ikke noget bedre, end at slikke og pirre hende til hun ikke kan holde det ud. Og så bare lige lade hende "lide" lidt længere, før hun får lov ;-)

(Og realiteten er så måske 3-4 forkølede forgæves ryk i missionæren, hvorefter man(d) savler en lille klat ud uden at være kommet ordenligt i bund, og synker sovende sammen.... eller sådan ca.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Kaspersen skrev, 1 time siden:

Jeg er total konfliktramt når det kommer til den stilling. Den er vildt lækker, men jeg kan godt lide at se mini Kaspersen in action, og der har store Kaspersen det altså med at komme i vejen for det frie udsyn :lol:

Nå ja, er for nylig blevet stor fan af spejle....;)

Syner spøgelser i spejle ??? hahahhaa

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gammeldags 69'er med hende øverst eller begge på siden.

Når vi er blevet mere fortrolige så mig siddende på en stol med hende oven på, dyret godt begravet i hendes krop og min mund skiftevis mod hendes og brysterne.

Udløsningen på denne måde er bare helt exceptionel, ikke mindst  hvis hun kommer samtidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 5 timer siden:

Min nysgerrighed er fortsat stor og derfor vil jeg gerne spørge i plenum, hvilken stilling du altid må omkring, når du besøger din yndlingsGP ?

Elsker når en pige sidder på toppen og bare forlyster sig selv og gir sin hen til sin egen nydelse:D og så ka man jo også ha godt fat om hofterne og lege lidt med brysterne også:wub:

men alle stillinger er jo dejlige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Elsker missionæren og hvis det skal være blidt og længe (f.eks et morgen kanld) : skeen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
FrokostUartig skrev, for 7 timer siden:

Min nysgerrighed er fortsat stor og derfor vil jeg gerne spørge i plenum, hvilken stilling du altid må omkring, når du besøger din yndlingsGP ?

Min ynglingsstilling er meget meget teknisk..... det kan godt være det vil være nemmere,  hvis jeg lige slog et sving ind til frokost en dag, og forklarede nærmere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Slikke en helt glat fisse, med en finger i røven(hendes røv) og så mærke safterne i hovedet når hun squirter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 8 timer siden:

Min nysgerrighed er fortsat stor og derfor vil jeg gerne spørge i plenum, hvilken stilling du altid må omkring, når du besøger din yndlingsGP ?

.....opretstående med hendes arme omkring mig for et kæmpe velkomstknus ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
FrokostUartig skrev, for 45 minutter siden:

@Calletti - min mail står på min profil... I´m all ears... :D

Aj Aj Aj.....jeg må i tænkeboks og opfinde noget godt kan jeg høre! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 20 timer siden:

Søstjernen, helt sikkert! 

Efter mange års eksperimenter med forskellige aktiviteter er det også stadig min hustrus absolutte favorit :huh:

Det er nok derfor der er et marked for købesex :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker når en kvinde rider på mig. For mig er det fedt, hvis hun overtager styringen. Så kan jeg se hele hendes lækre krop, og nyde at mærke hende bryster i mine hænder.

At blive pirret med lapdance, og tirret med dejlige bryster er uimodståeligt for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Mig på ryggen – pigen mellem mine ben – hun gir’ oral eller rider mig med fræk øjenkontakt :wub:

Jeg er ikke særlig god til at slikke fisse :D men heldigvis er jeg rigtig god til at ta’ imod et godt blow :P

Enig med “Visti Vistisen” – jeg betaler hun forkæler ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1: På knæ mellem hendes lår, mens jeg nyder hende oralt.

2: Missionær med hendes ben omkring mig.

Og selvfølgelig ja tak til begge dele i nævnte rækkefølge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen øverst, hvor vi ligger tæt ... det er vildt skønt at mærke pigens bryster, og der er kyssemulighed ...;)
Doggystyle, det er meget ophidsende at mærke pigens bagdel mod maven

Jeg har faktisk ikke rigtig prøvet nogen af delene med en GP endnu .. er bl. a. lidt tilbageholdende med at bede om at ligge tæt under selve 'akten', tænker mange oplever det lidt for intimt ...

FrokostUartig skrev, den 28/3/2018 at 10:45:

Jeg elsker, elsker, elsker at ride. Kontrol, styring, nærkontakt, og muligheden for at vise min lyst og mit begær og så ikke at glemme - hele pikken op i mig.... Love, love, love....

Sidst jeg besøgte en GP, red hun mig, i slutningen af en, hvad jeg oplevede som en ret varm seance ...
Det har hun gjort før, men denne gang satte hun pludselig tempoet op, og det føltes næsten som om hun 'tabte jordforbindelsen' et øjeblik .. som om hendes underliv 'levede sit eget liv' ...
Det var ret vildt, og faktisk lidt overvældende ... og desværre havde jeg lidt svært ved at mærke hende ...
Men måske er grunden til det lidt vilde ridt dét @FrokostUartig beskriver ovenfor ...
Jeg har ikke haft så meget sex i årenes løb, så jeg kender ikke helt jerres reaktioner .. :D
Så det er da rart at vide til næste gang jeg besøger den omtalte pige .. så er jeg lidt forberedt ... ;)


 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...