Hop til indhold
dontfuckingmailme

Donna, Sankt Jørgens Gade

Recommended Posts

Det var lidt af en oplevelse.
Lige linket først: http://massage.side6.dk/donna
Blev mødt med kys på kinden og hånd på pikken inden jeg overhovedet var trådt inden døre.
Ikke pigen på billedet, til gengæld får man fornøjelsen af en Jamaicansk godte med hvad jeg vil mene var DD bryster.
Blonde dreads/fletninger hvor rødderne er sorte.
Hun smiler og er rar og ler når hun kigger mig i øjnene osv. Alt den slags jeg slet ikke kan stå for.
Hun hev mig ind på værelset, med pikken først og vi forhandlede hurtigt prisen. 600 for en hurtig omgang med anal afslutning.

Hendes blow er vildt. Hun fører hele herren dybt ned i halsen, holder den der og så trækker hun hovedet tilbage og tager en dyb indånding.
Efter indånding fokuserer hun på hovedet, spytter, savler og gør den rigtig godt våd.
Var nødt til at stoppe hende et par gange for at jeg ikke kom for hurtigt.

Jeg beder hende om at lægge sig på ryggen og trænger ind i hende. Alt kører rigtig godt.
Hun laver små lyde af nydelse, ikke noget fake støn eller lignende.
Så godt at jeg må trække mig ud og spørge til analen inden jeg kommer.
Hun smiler til mig, store brune øjne og et kønt ansigt. Jeg får lov til at tage hende analt i missionæren.

Jeg knepper igennem alt hvad jeg kan og hun er helt med på den. "Faster baby, Deeper baby." osv.
Inden 5 minutter går, kommer jeg hårdt. 

Vi ligger lidt og sunder os sammen efter akten og så spørger hun til min vægt.
Jeg vejer ca. 100 kilo svarer jeg og hun ler og siger "Maybe that's why I'm still shaking. Big danish man"
Jeg aner ikke om hun kom eller hvordan, men hun solgte det godt nok til at jeg kom helt i tvivl :).



Pigen: 8/10 (10/10 havde hun brugt sine egne billeder. )
Sexen: 10/10 (Ja, wow.)

Stedet: 3/10 (rimelig snusket... Hendes værelse var fint rent og pænt, men resten af stedet er altså ikke det pæneste)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yup. Undrede mig også. Der står dog følgende på søgesiden, den hvor man har en hel liste over glædespiger inde på eb:
"odense sexy pige. Full service. Døgnåbent. Sankt Jørgens Gade."

Hendes prisliste er også rimeligt rundt på gulvet, men hun var meget afslappet omkring det da vi først stod og snakkede om ydelser etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dontfuckingmailme skrev, for 17 timer siden:

Det var lidt af en oplevelse.
Lige linket først: http://massage.side6.dk/donna
Blev mødt med kys på kinden og hånd på pikken inden jeg overhovedet var trådt inden døre.
Ikke pigen på billedet, til gengæld får man fornøjelsen af en Jamaicansk godte med hvad jeg vil mene var DD bryster.
Blonde dreads/fletninger hvor rødderne er sorte.
Hun smiler og er rar og ler når hun kigger mig i øjnene osv. Alt den slags jeg slet ikke kan stå for.
Hun hev mig ind på værelset, med pikken først og vi forhandlede hurtigt prisen. 600 for en hurtig omgang med anal afslutning.

Hendes blow er vildt. Hun fører hele herren dybt ned i halsen, holder den der og så trækker hun hovedet tilbage og tager en dyb indånding.
Efter indånding fokuserer hun på hovedet, spytter, savler og gør den rigtig godt våd.
Var nødt til at stoppe hende et par gange for at jeg ikke kom for hurtigt.

Jeg beder hende om at lægge sig på ryggen og trænger ind i hende. Alt kører rigtig godt.
Hun laver små lyde af nydelse, ikke noget fake støn eller lignende.
Så godt at jeg må trække mig ud og spørge til analen inden jeg kommer.
Hun smiler til mig, store brune øjne og et kønt ansigt. Jeg får lov til at tage hende analt i missionæren.

Jeg knepper igennem alt hvad jeg kan og hun er helt med på den. "Faster baby, Deeper baby." osv.
Inden 5 minutter går, kommer jeg hårdt. 

Vi ligger lidt og sunder os sammen efter akten og så spørger hun til min vægt.
Jeg vejer ca. 100 kilo svarer jeg og hun ler og siger "Maybe that's why I'm still shaking. Big danish man"
Jeg aner ikke om hun kom eller hvordan, men hun solgte det godt nok til at jeg kom helt i tvivl :).



Pigen: 8/10 (10/10 havde hun brugt sine egne billeder. )
Sexen: 10/10 (Ja, wow.)

Stedet: 3/10 (rimelig snusket... Hendes værelse var fint rent og pænt, men resten af stedet er altså ikke det pæneste)

Bortset fra store jader, hvordan er hendes figur ellers, buttet, stor røv eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...