Hop til indhold
Guest LMNB

Jasmin-Aarhus

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det er en af byens ældste klinikker, og der er vist aldrig klemt en dråbe ud der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LMNB

Ok, tak for svar :-)

På den gamle thaliste, der var den rød - og det kunne jeg ikke helt forstå - for det virker også på mg, som at den er grønnere end grønsvær :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
LMNB skrev, for 5 minutter siden:

Ok, tak for svar :-)

På den gamle thaliste, der var den rød - og det kunne jeg ikke helt forstå - for det virker også på mg, som at den er grønnere end grønsvær :-)

Det med farven. Hvis der ikke ligger nogle anmeldelser fra stedet, så er den rød. Rød betyder bare ukategoriseret.

Foreligger der beretninger om muntre stunder, vil den også være rød. fordi jeg ikke vil kategoriserer noget sted som værende et sted man helt sikkert kan få sex. 

At den nu er blå skyldes at jeg har vurderet at der ikke sker noget sjaw der. Dette pga at der slet ingen beretninger har været, sammenholdt med at det nok er byens ældste thai massage klinik. Kunne man opleve noget "juleknas" på stedet, havde vi hørt om det, efter så mange år. 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Det med farven. Hvis der ikke ligger nogle anmeldelser fra stedet, så er den rød. Rød betyder bare ukategoriseret.

Foreligger der beretninger om muntre stunder, vil den også være rød. fordi jeg ikke vil kategoriserer noget sted som værende et sted man helt sikkert kan få sex. 

At den nu er blå skyldes at jeg har vurderet at der ikke sker noget sjaw der. Dette pga at der slet ingen beretninger har været, sammenholdt med at det nok er byens ældste thai massage klinik. Kunne man opleve noget "juleknas" på stedet, havde vi hørt om det, efter så mange år. 

 

Må jeg kommet med et ydmygt forslag til Thai liste:

Rød = ingen sex

Gul = ved ikke

Grøn = sikker på sex

Jeg ved ikke om det er et kæmpe arbejde.

1000 for det store arbejde du laver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
jenslillemandhansenv2 skrev, for 3 timer siden:

Må jeg kommet med et ydmygt forslag til Thai liste:

Rød = ingen sex

Gul = ved ikke

Grøn = sikker på sex

Jeg ved ikke om det er et kæmpe arbejde.

1000 for det store arbejde du laver.

Det vil være et stort arbejde. Men godt tænkt. 

 

Men gul i dag betyder døgnåben = sikker sex

Blå absolut ingen sex

Rød betyder at at stedet ikke er anmeldt, eller at det er anmeldt og der er sjov i gaden. 

Så vil du vide mere om et rødt sted, så søg på anmeldelser. 

Desuden er det sådan at niveauet af sjov, varierer meget med de piger der er på vagt. Og det skifter jo hele tiden. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...