Hop til indhold
Guest Thaimig

Thai på Djursland i Nimtofte

Recommended Posts

Jeg besøgte stedet i aftes, efter at have puslet med tanken om at gøre det i nogle dage.

Det er ved at være et par år siden at jeg sidst købte Thai massage med noget ekstra....... Nu ved jeg hvorfor, og det varer næsten helt sikkert endnu længere inden jeg gør det igen.

Jeg havde bestilt tid et par timer i forvejen, og kom til stedet præcis klokken 21 som aftalt. Jeg fik lidt en flad fornemmelse da jeg så hvordan det så ud ude omkring huset, det er ret fmisligeholdt, og ligner noget der bare skal bruges til at kvise de sidste penge ud af, og dette leder jo lidt tankerne hen på hvordan forretningen drives (pigen behandles)

Nå men jeg parkerede omme i gården som beskrevet i annoncen, og gik om og ringede på døren, der blev straks åbnet, og jeg blev modtaget af en rigtigt sød og imødekommende pige........ udseende vel det jeg vil kalde meget almindelig, bestemt ikke grim, men altså heller ikke en man vil rejse langt for at møde, hvis det bare er den smukkeste man går efter. Nå men okay det er heller ikke det der vejer tungest hos mig, der er det meget vigtigere med det sociale, og der manglede der bestemt ingenting, pigen er rigtig sød, og taler fint engelsk, hun fortalte at hun hedder May og er 30 år, det er nok ikke helt ved siden af.

Jeg bestilte en time med fuld pakke....... den tog 50 minutter hmmm, hendes massage ville nok ikke hjælpe meget på ømme muskler og myoser, men det var da meget rart alligevel som opvarmning til det andet, om sex delen behøver der ikke bredes så meget ud, det var fint nok uden at være noget særligt, igen der hæftede jeg mig nok mest ved at pigen lod til at have det fint nok med sit arbejde. 

Efter "behandlingen" lå vi og sludrede lidt om hvordan hun følte sig tilpas i Danmark, hvor hun kun havde været i en uge. Det lod ikke til at der var mange adspredelser for hende her, hun er til rådighed fra 09.00 til midnat!!!!!! og der er det så at jeg ikke helt forstår mennesker mere, hvordan kan nogen placere en pige i det hul uden at sørge for at hun oplever andet end sit arbejde....... faktisk håber jeg inderligt at jeg har misforstået noget, og hun har mulighed for fritid og venner, men efter hvad hun fortalte havde hun intet set eller oplevet i den tid hun indtil videre havde været her.

Da jeg kom ud og satte mig ind i bilen igen, gik der en ret smusket udseende fyr rundt og rodede med nogle gamle biler i gården..... dette satte bare streg under det jeg allerede følte omkring stedet, han kunne godt være en som står for forretningen, men jeg ved det jo ikke.

Min fornemmelse: et skod sted, men en sød pige der gerne vil gøre det godt.

Andre der har været der?

Mvh Mr.Djurs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...