Hop til indhold

Pige i bil

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens.

Er der nogen der har erfaringer med, at mødes med nogle af de piger, der ikke har sted og ikke kommer til én, men vil mødes i ens bil til. 1200-1800 pr. time?

Der er et par på annoncelight lige nu på fyn, bl.a. i Nyborg

https://annoncelight.dk/showad/225501

Skal - Skal ikke?

bh

HLWJ

Skrevet

Hej

Har på ingen måde erfaring med det og får det nok heller ikke. Med fare for at mistænkeliggøre nogle uskyldige - ja så er jeg bare bange for at blive snydt. På den måde er det bare meget nemmere for pige og evt. bagmand at snuppe pengene og smutte uden at give det man har betalt for. Synes også bare det er lidt uhandigt i en bil. Men - nu er jeg jo også en halvanden mand.

Skrevet

Skal da lige nævne, at jeg har haft dates i bil - det r lidt upraktisk når der ikke er megen plads - men et blow kræver jo ikke den store plads, kan man sige ;) og hvis man har et par diskrete steder, at parkere, er der ikke noget problem - så jeg ved da, at nogen af dem, der tilbyder, må være okay (f.eks. jeg :D ) - om de er fake eller legit er så et andet spørgsmål - der må du lige mærke efter i jeres forudgående samtale :) held og lykke

Skrevet
MizzAnne skrev, for 24 minutter siden:

Skal da lige nævne, at jeg har haft dates i bil - det r lidt upraktisk når der ikke er megen plads - men et blow kræver jo ikke den store plads, kan man sige ;) og hvis man har et par diskrete steder, at parkere, er der ikke noget problem - så jeg ved da, at nogen af dem, der tilbyder, må være okay (f.eks. jeg :D ) - om de er fake eller legit er så et andet spørgsmål - der må du lige mærke efter i jeres forudgående samtale :) held og lykke

Hej hvad angår MizzAnne, så kan jeg stå inde for at hun er 100% reel, Har haft mødt med Anne flere gange.

Skrevet
hedsex skrev, for 19 timer siden:

Hej hvad angår MizzAnne, så kan jeg stå inde for at hun er 100% reel, Har haft mødt med Anne flere gange.

Tak, Søde :D Men du har også erfaring med bil og ved, at det sagtens kan lade sig gøre - selvom pladsen er lidt af en udfordring :D

Skrevet
MizzAnne skrev, for 22 timer siden:

Tak, Søde :D Men du har også erfaring med bil og ved, at det sagtens kan lade sig gøre - selvom pladsen er lidt af en udfordring :D

Ja søde, det har jeg, glæder mig til vi skal mødes igen,<3

Skrevet

Kan kun anbefale i snart finder et værelse(eller en bil)igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.