HLWJ 1 Skrevet 27. Marts, 2018 Hej folkens. Er der nogen der har erfaringer med, at mødes med nogle af de piger, der ikke har sted og ikke kommer til én, men vil mødes i ens bil til. 1200-1800 pr. time? Der er et par på annoncelight lige nu på fyn, bl.a. i Nyborg https://annoncelight.dk/showad/225501 Skal - Skal ikke? bh HLWJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 28. Marts, 2018 Hej Har på ingen måde erfaring med det og får det nok heller ikke. Med fare for at mistænkeliggøre nogle uskyldige - ja så er jeg bare bange for at blive snydt. På den måde er det bare meget nemmere for pige og evt. bagmand at snuppe pengene og smutte uden at give det man har betalt for. Synes også bare det er lidt uhandigt i en bil. Men - nu er jeg jo også en halvanden mand. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 28. Marts, 2018 Skal da lige nævne, at jeg har haft dates i bil - det r lidt upraktisk når der ikke er megen plads - men et blow kræver jo ikke den store plads, kan man sige og hvis man har et par diskrete steder, at parkere, er der ikke noget problem - så jeg ved da, at nogen af dem, der tilbyder, må være okay (f.eks. jeg ) - om de er fake eller legit er så et andet spørgsmål - der må du lige mærke efter i jeres forudgående samtale held og lykke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hedsex 16 Skrevet 28. Marts, 2018 MizzAnne skrev, for 24 minutter siden: Skal da lige nævne, at jeg har haft dates i bil - det r lidt upraktisk når der ikke er megen plads - men et blow kræver jo ikke den store plads, kan man sige og hvis man har et par diskrete steder, at parkere, er der ikke noget problem - så jeg ved da, at nogen af dem, der tilbyder, må være okay (f.eks. jeg ) - om de er fake eller legit er så et andet spørgsmål - der må du lige mærke efter i jeres forudgående samtale held og lykke Hej hvad angår MizzAnne, så kan jeg stå inde for at hun er 100% reel, Har haft mødt med Anne flere gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MizzAnne 1216 Skrevet 29. Marts, 2018 hedsex skrev, for 19 timer siden: Hej hvad angår MizzAnne, så kan jeg stå inde for at hun er 100% reel, Har haft mødt med Anne flere gange. Tak, Søde Men du har også erfaring med bil og ved, at det sagtens kan lade sig gøre - selvom pladsen er lidt af en udfordring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hedsex 16 Skrevet 30. Marts, 2018 MizzAnne skrev, for 22 timer siden: Tak, Søde Men du har også erfaring med bil og ved, at det sagtens kan lade sig gøre - selvom pladsen er lidt af en udfordring Ja søde, det har jeg, glæder mig til vi skal mødes igen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 31. Marts, 2018 Kan kun anbefale i snart finder et værelse(eller en bil)igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg