Hop til indhold
HLWJ

Pige i bil

Recommended Posts

Hej

Har på ingen måde erfaring med det og får det nok heller ikke. Med fare for at mistænkeliggøre nogle uskyldige - ja så er jeg bare bange for at blive snydt. På den måde er det bare meget nemmere for pige og evt. bagmand at snuppe pengene og smutte uden at give det man har betalt for. Synes også bare det er lidt uhandigt i en bil. Men - nu er jeg jo også en halvanden mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal da lige nævne, at jeg har haft dates i bil - det r lidt upraktisk når der ikke er megen plads - men et blow kræver jo ikke den store plads, kan man sige ;) og hvis man har et par diskrete steder, at parkere, er der ikke noget problem - så jeg ved da, at nogen af dem, der tilbyder, må være okay (f.eks. jeg :D ) - om de er fake eller legit er så et andet spørgsmål - der må du lige mærke efter i jeres forudgående samtale :) held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 24 minutter siden:

Skal da lige nævne, at jeg har haft dates i bil - det r lidt upraktisk når der ikke er megen plads - men et blow kræver jo ikke den store plads, kan man sige ;) og hvis man har et par diskrete steder, at parkere, er der ikke noget problem - så jeg ved da, at nogen af dem, der tilbyder, må være okay (f.eks. jeg :D ) - om de er fake eller legit er så et andet spørgsmål - der må du lige mærke efter i jeres forudgående samtale :) held og lykke

Hej hvad angår MizzAnne, så kan jeg stå inde for at hun er 100% reel, Har haft mødt med Anne flere gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hedsex skrev, for 19 timer siden:

Hej hvad angår MizzAnne, så kan jeg stå inde for at hun er 100% reel, Har haft mødt med Anne flere gange.

Tak, Søde :D Men du har også erfaring med bil og ved, at det sagtens kan lade sig gøre - selvom pladsen er lidt af en udfordring :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 22 timer siden:

Tak, Søde :D Men du har også erfaring med bil og ved, at det sagtens kan lade sig gøre - selvom pladsen er lidt af en udfordring :D

Ja søde, det har jeg, glæder mig til vi skal mødes igen,<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...