Hop til indhold
Ridderlig

Sunshine Randers - super oplevelse

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag for første gang Sunshine i Randers. Blev modtaget af en nydelig slank pige ved navn June og blev vist ind i et massagerum. Straks efter kom den anden pige på stedet - Emmee - ind og det var hende, der startede massagen. Hun er meget velformet med store bryster. Jeg var tilsyneladende dagens første - og eneste - kunde, og fik til min store overraskelse tilbudt massage af to piger samtidigt. Har aldrig prøvet dette tidligere og tog imod dagens tilbud, 1.500 kr. for en time. Hold da kæft for en oplevelse. De to piger er meget forskellige, men meget sexede og berøringsvenlige. Det var tydeligt Emmee som instruerede, men June fulgte godt med  og efter diverse dejlige indledende øvelser med blowjob, fisseslik og tungekys, red hun min pik i mindst 20 minutter mens Emmee foretog en række andre dejlige tiltag. 

Ikke flere detaljer her, men absolut anbefalelsesværdigt. 

Og kan næppe undslå en gentagelse efter denne forrygende oplevelse. 

Har ikke lige styr på link, men søg på Annoncelight. 

God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ridderlig skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte i dag for første gang Sunshine i Randers. Blev modtaget af en nydelig slank pige ved navn June og blev vist ind i et massagerum. Straks efter kom den anden pige på stedet - Emmee - ind og det var hende, der startede massagen. Hun er meget velformet med store bryster. Jeg var tilsyneladende dagens første - og eneste - kunde, og fik til min store overraskelse tilbudt massage af to piger samtidigt. Har aldrig prøvet dette tidligere og tog imod dagens tilbud, 1.500 kr. for en time. Hold da kæft for en oplevelse. De to piger er meget forskellige, men meget sexede og berøringsvenlige. Det var tydeligt Emmee som instruerede, men June fulgte godt med  og efter diverse dejlige indledende øvelser med blowjob, fisseslik og tungekys, red hun min pik i mindst 20 minutter mens Emmee foretog en række andre dejlige tiltag. 

Ikke flere detaljer her, men absolut anbefalelsesværdigt. 

Og kan næppe undslå en gentagelse efter denne forrygende oplevelse. 

Har ikke lige styr på link, men søg på Annoncelight. 

God fornøjelse 

De er her med nye bileder: https://annoncelight.dk/showad/246605

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Sunshine i sidste uge. Havde bestilt 2 piger i 1 time. 1500. Det var det bedste jeg har brugt penge på længe.. 

Selve massagen var ikke noget at råbe hurra for, men det var nu heller ikke grunden til jeg var der..  10-12 minutter massage på ryg og ben af 2 nøgne piger,  og de vidste godt hvad der skulle ske.. hurtig om på ryggen, og så vil jeg ikke gå i detaljer men, hold da op ... Det var godt de havde sat vand og Cola klar på bordet. Og en kasse med kondomer. :-) 70 minutter senere var jeg på vej hjem, meget glad. Kommer helt sikkert igen.. 

Redigeret af Mariagerfjord

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til man skal prøve at lave en aftale der en af dagen .

Taler de dansk 

Redigeret af Felix6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Ja - og fransk! Bare ikke sproget:lol:. Men besøg dem alligevel og få dig én på opleveren. I skal nok forstå hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmee gav oliemassage på June s dejlige krop og bryster mens hun red på mig. Flot og ophidsende. 

Men ikke decideret lesbisk leg med kys og fisseslik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skrive “Ingen ekstra ydelser uden kondom”... går ud fra at det indkluderer også fransk(?). Og mht fransk, er de villig til at går det på samme tid? Lyder alligevel som en super oplevelse men er bare nysgerrig  :). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calif65 skrev, for 4 timer siden:

De skrive “Ingen ekstra ydelser uden kondom”... går ud fra at det indkluderer også fransk(?). Og mht fransk, er de villig til at går det på samme tid? Lyder alligevel som en super oplevelse men er bare nysgerrig  :). 

med mindre de har lavet helt om på konceptet ... så kan du få det hele med og uden ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...