Hop til indhold
Fyrkbh33

Søger nær Thyborøn, Lemvig og Holstebro

Recommended Posts

Hej Madame Elisabeht

Ja, dem har jeg godt set. Kender du noget til Bodil? Hun kunne godt være interessant, synes jeg:-) Hvad hvis man har et sommerhus og gerne vil have en Q på besøg. Har du nogle ideer der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, den 27/3/2018 at 23:13:

@Fyrkbh33

Jeg har besøgt Bodil for efterhånden mange år siden. Frodig moden dame, som nok nu er blevet en ældre dame. Super dejlig blid oplevelse. Men tror kun tilbyder dominans nu.

Men det kan @Svalereden nok svare på. 

Hej søde @Capitan - Sidder i reden sammen Bodil, som rigtig gerne vil sende et stort knus og takker for de søde ord. Altid dejligt med ros. At blive elsket i sengen og i rosende omtale varmer mit hjerte. Jeg vil stadig være at finde her i reden i ny og næ. Der er altid en kop kaffe på kanden skulle din vej falde forbi. Knus fra Bodil til dig ;)

Ps til @EROGUⅠDE dette er IKKE reklame. Som Svaleredens gæste alle ved bor Bodil her på adressen. Det har hun gjort i mange år.

Redigeret af Svalereden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svalereden skrev, for 14 minutter siden:

Hej søde @Capitan - Sidder i reden sammen Bodil, som rigtig gerne vil sende et stort knus og takker for de søde ord. Altid dejligt med ros. At blive elsket i sengen og i rosende omtale varmer mit hjerte. Jeg vil stadig være at finde her i reden i ny og næ. Der er altid en kop kaffe på kanden skulle din vej falde forbi. Knus fra Bodil til dig ;)

Den slags pingpong, bedes i tage på pm fremadrettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...