Hop til indhold
Blue man

Filmet i Valby.... men hvorfor?

Recommended Posts

petervallen skrev, for 12 minutter siden:

Det er fake-profiler der ligger det op, så der er ikke noget at gøre??

 

Det hedder vist selvtægt og sikkert også andre ting.

alle mulige kan jo ende på de profiler.. også folk som slet ikke er involveret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Der er jo en rufferilovgivning, og pigen har jo nok lejet sig ind. Så måske man går efter ejeren.

Det er mig bekendt ikke ulovligt at leje ud til prostituerede, så længe det er til markedspris, så man ikke tager ågerpriser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Er det samme sted, som en anden kunde blev filmet / fotograferet af en vred kvinde forleden?

Det har jeg ikke hørt om, så det kan jeg ikke svare på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 3 minutter siden:

Det har jeg ikke hørt om, så det kan jeg ikke svare på

Måske en anden kan :) Der var en anmeldelse i denne eller sidste uge, hvor kunden var blevet filmet eller fotograferet udenfor. Jeg kan ikke huske hvem det var....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 minutter siden:

Det er mig bekendt ikke ulovligt at leje ud til prostituerede, så længe det er til markedspris, så man ikke tager ågerpriser.

Det er det ej heller, men hvis sagen handler om, at få udlejer til at droppe udlejning til prostituion, så handler det vel om, at få skabt en sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke strafbart at lægge sådan noget op

Jo det er , tænk på hende damen der for nylig lagde billeder ud af en blotter , det er strafbart at ligge billeder ud af andre uden deres tilladelse. Men de regner med at bordelkunder er mere bange for konen, og derfor ikke gør noget juridisk. Vi lever i en ny-puritansk tid, og det er til at brække sig over.:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 2 minutter siden:

Jo det er , tænk på hende damen der for nylig lagde billeder ud af en blotter , det er strafbart at ligge billeder ud af andre uden deres tilladelse. Men de regner med at bordelkunder er mere bange for konen, og derfor ikke gør noget juridisk. Vi lever i en ny-puritansk tid, og det er til at brække sig over.:angry:

Men nu er det jo langt fra alle kunder der har kone eller kæreste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 11 minutter siden:

Måske en anden kan :) Der var en anmeldelse i denne eller sidste uge, hvor kunden var blevet filmet eller fotograferet udenfor. Jeg kan ikke huske hvem det var....

Kanske, at det er denne tråd du mindes. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 minutter siden:

Kanske, at det er denne tråd du mindes. :) 

 

Jeg kan ikke ud fra det jeg kan læse mig til her, sige om det er samme sted... det er muligt... men navnene siger mig ikke noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, den 27. marts 2018 at 22:50:

Jeg kan ikke ud fra det jeg kan læse mig til her, sige om det er samme sted... det er muligt... men navnene siger mig ikke noget

Det er det , har selv besøgt stedet mange gange . Det kan kun være der - tæt på Gl. Køge Landevej. 

Redigeret af Smørhulsbarnet
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 18 timer siden:

Det er det , har selv besøgt stedet mange gange . Det kan kun være der - tæt på Gl. Køge Landevej. 

Ja det er deromkring, uden at skrive det specifikke vejnavn .

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, den 27/3/2018 at 16:54:

Det lyder som en afpresnings scam - har hørt om lignende herinde før - udenlandsk par - medmindre det er genboen, der prøver at bevise, at der kommer "kunder" - men hvad det angår, har du dit på det rene - det er heldigvis ikke forbudt at besøge en glædespige.. men det kan selvfølgelig være en irritation at man ikke ved, hvad der lige sker... håber at alt går fint

 Nu ikke den paranoia.

Mænd ved et bordel er set før ;-)

Og kvinden bare en forstyrret sur nabo-nabo-nabo.... hvem sætter ellers en kæmpe projektør op der lyser ned ad vejen, når bare den fanger bevægelse på 40 meters afstand!?

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har nok ret, McQueen :) Ja - de sure, sure naboer - kan nu godt lidt sætte mig i deres sted, hvis mænd hænger udenfor og venter :D Go påske - og paranoiaen har jeg lært herinde :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, den 1/4/2018 at 21:40:

Det er utvivlsomt et airbnb lejemål https://www.business.dk/oekonomi/airbnb-er-blevet-en-millionforretning-for-denis-og-dennis

hvis min nabo udlejede sit hus via airbnb til en person, der videreudlejede det til 3-4 prostituerede - jeg vil slet ikke tænke tanken. Et sted imellem 30 og 60 personer der dagligt parkerede og hang ud...  

30-60?

he He ...så mange daglige kunder har piger i Kbh slet ikke mere..

udbuddet er jo enormt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
McQueen skrev, den 3/4/2018 at 01:23:

30-60?

he He ...så mange daglige kunder har piger i Kbh slet ikke mere..

udbuddet er jo enormt 

Arh - 7-10 kunder pr dag pr pige + de der hænger rundt, som gik forgæves på grund af dobbelt booking. De laveste timepriser i København  - Livia fortalte mig, at der var kunder fra tidlig morgen til relativt nat. Du burde da vide det ;)   Livia burde iøvrigt tage ferie....

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 9 timer siden:

Arh - 7-10 kunder pr dag pr pige + de der hænger rundt, som gik forgæves på grund af dobbelt booking. De laveste timepriser i København  - Livia fortalte mig, at der var kunder fra tidlig morgen til relativt nat. Du burde da vide det ;)   Livia burde iøvrigt tage ferie....

Ja bør hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...