labbi 0 Skrevet 27. Marts, 2018 søger en slank pige til sex i aften på norfyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Marts, 2018 labbi skrev, for 5 minutter siden: søger en slank pige til sex i aften på norfyn Jamen så har du da travlt med at kigge annoncer. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
labbi 0 Skrevet 27. Marts, 2018 nej det har jeg ikke travlt med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Marts, 2018 labbi skrev, for 26 minutter siden: nej det har jeg ikke travlt med Det burde du nok have, hvis du skal nå at lave en aftale til iaften, Eller havde du regnet med at pigerne vil kontakte dig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
labbi 0 Skrevet 27. Marts, 2018 hvad blander du dig for THEVoice hvad jeg skriver her ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Marts, 2018 labbi skrev, for 11 minutter siden: hvad blander du dig for THEVoice hvad jeg skriver her ind Du er jo ny, og har måske brug for lidt hjælp omkring hvordan tingene i praksis fungere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg