Guest Pedro38 Skrevet 27. Marts, 2018 Hej Har gennem længere tid været i dialog med Mandalay 22 år gammel fra Aarhus. Hun virker seriøs, men har været svær at træffe. Det er endelig lykkedes at få en cirka aftale på plads med hende til i morgen, og jeg har i løbet af dagen gået og ventet på, at hun vil skrive med et tidspunkt. Nu opdager jeg så, at hun har blokeret mig, på SD. Så jeg tænker, at hun måske er fake. Er der nogen af jer andre, der har mere held med hende? /Pedro PS. kan af naturlige årsager ikke linke til hende, grundet blokeringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 27. Marts, 2018 Ja har mødt hende masser af gange og hun er absolut ikke fake hun er hård til at frasortere i mail eller SMS så du må hellere opføre dig pænt hvis du vil noget med hende PS hun er mega fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedro38 Skrevet 27. Marts, 2018 Jeg har skam opførst mig pænt overfor hende, og kan ikke forstå hendes blokering, Jeg har skrevet med hende i 14 dage, og fået alle detaljer på plads. Så jeg forstår ikke ikke rigtig, hvad der er sket! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedro38 Skrevet 27. Marts, 2018 Med hjælp fra den gode Max, er jeg nu kommet i kontakt med hende igen. Hun er åbenbart ikke fake alligevel, og jeg glædr mig til et møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 27. Marts, 2018 Hun er bestem ikke fake, men kan i ikke få hende til at barbere sig for neden he he Jeg kan oplyse at hun godt kan lide og lege forskellige rollespil som f.eks. sekretær, skole pige eller, eller Helt igennem en sød pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 27. Marts, 2018 Pedro38 skrev, 1 time siden: Med hjælp fra den gode Max, er jeg nu kommet i kontakt med hende igen. Hun er åbenbart ikke fake alligevel, og jeg glædr mig til et møde Håber da i finder ud af noget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søgertil Skrevet 28. Marts, 2018 Har du fået aftalt noget med hende? Er hendes bryster virkelig lige så stor som hun skriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donchris 0 Skrevet 14. April, 2018 Har en aftale med hende imorgen. Nogen der kan fortælle lidt om hvad hun er for en pige, og hvad man kan forvente? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 14. April, 2018 maxmuld skrev, for 5 timer siden: det kan jeg..... Det var da simpelt hen det mest åndssvage indlæg der har været i meget lang tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 14. April, 2018 MadsAalb skrev, den 27/3/2018 at 15:55: Hun er bestem ikke fake, men kan i ikke få hende til at barbere sig for neden he he... Er hun naturligt behåret dér, eller har hun trimmet det? KF. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jorghawk Skrevet 14. April, 2018 donchris skrev, for 9 timer siden: Har en aftale med hende imorgen. Nogen der kan fortælle lidt om hvad hun er for en pige, og hvad man kan forvente? Måske du gider at skrive lidt om din 'date' med hende - for jeg er da blevet nysgerrig på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 16. April, 2018 Naturligt behåret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 17. April, 2018 Nogen som har været sammen med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 17. April, 2018 Ja.....hvad vil du gerne vide? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 17. April, 2018 Hvordan var hun at være sammen med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 18. April, 2018 Fik det som vi havde aftalt, og hun er meget indlevende i alt hvad h7n gør ang. Sex Hun er dejlig pige og nem at være sammen med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 67 Skrevet 1. August, 2023 Nogen der ved om hun stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 40 Skrevet 3. August, 2023 Happyfeet skrev, den 1.8.2023 at 18:45: Nogen der ved om hun stadig er aktiv? Mange år siden hun har været online. Så næppe længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happyfeet 67 Skrevet 3. August, 2023 Tror desværre du har ret. Jeg mødte hende flere gange for år tilbage, fantastisk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg