Hop til indhold
GentleKBH

Herreaften med Strip & mere

Recommended Posts

Hej derude, 

måske der er en som kan hjælpe, for har forgæves kigget lidt rundt men kan ikke lige finde det jeg søger. 

Skal holde en Herre aften for 7 gutter i alderen 30-45 år. og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig der kom 2 dejlige unge kvinder i et par timer. Tænker lidt det skal foregå sådanne er de går rundt og nusser lidt om os imens vi drikker whiskey og spiller lidt poker, laver et stripshow, er flirtende osv. Men problematikken kommer herefter, for synes der skal være mulighed for at hvis en af drengene er blevet  tændt af pigerne, skal de da have mulighed for at aftale direkte med hende om noget under 4 øjne ("drikkepenge", som han selv aftaler med hende). 

Optimalt set var det nok 2 danske piger, men tænker det godt kan være lidt svært at finde, specielt hvis de skal være  20-30 år. gamle. 

Sidder der nogle derude som kan komme med nogle input og evt. link til de skønne piger ? Det er i Københavns området 

pft.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...