Hop til indhold
Administrator

Kort nedetid på EroGuide.dk i nat (den 15. april 2012)

Recommended Posts

Vi havde en kort nedetid på serveren hvorpå EroGuide.dk ligger her i nat, på ca 21 minutter. Nedetiden opstod klokken 3.17 og der var igen hul igennem til serveren klokken 3.38.

Grunden til nedetiden tyder på at have været en svigtende forbindelse fra det datacenter hvor serveren hvorpå EroGuide.dk ligger, da jeg kan se andre servere i samme datacenter også har haft svigtende forbindelser til omverdenen.

"Heldigvis" opstod nedetiden på et tidspunkt, hvor der er meget få aktive besøgende på EroGuide.dk, selvom jeg naturligvis beklager til dem som blev ramt af nedetiden, og dermed ikke kunne komme ind på siden.

Jeg fik i samme ombæring testet min varslingssystem, som fortæller mig hvis der er nedbrud på serveren. Dette fungerede perfekt, og jeg var i gang med fejlsøgning allerede 6 minutter efter forbindelsen til server var smuttet, på trods af jeg lå i min dybeste søvn da alarmen lød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre at vi har en ansvarsbevidst administrator, tak for det!

Det giver tillid til at sitet vil fortsætte med at være stedet, hvor glædespiger efterlyses, diskuteres og berettes om.

Jeg ser med forventning frem til din næste release (Eroguide.dk 2.0)

Venlig hilsen

Bergi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med Bergi

Nedetiden var vel ikke andet end, hvad brugere forventer og fuldt ud accepterer, på selv de ellers mest stabile communities.

Det mest formidable er her Admins reaktion og information. Sådan havde næppe alle admins reageret i situationen, og da slet ikke på dette tidspunkt af døgnet.

Men mon ikke admin bør overveje at søge efter en seriøs coadmin til version 2 af Eroguide.dk?

Så godt som det går, kan succesen hurtigt stige så meget at der vel kan blive brug for mere end kun 1 til at holde sitet kørende?

Hvis ja, skal det ikke være mig der bliver coadmin for jeg har ikke forstand på det - så det er ikke derfor :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...