Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa,

Lavede en aftale med Kyra i går eftermiddag, som var her til morgen.

Jeg ankommer til stedet og sende SMS om at jeg nu er ud for adressen, men desværre intet retur, jeg venter i 10 minutter og skriver

så igen om vi ikke havde en havde en aftale, stadig intet svar.

Jeg har endnu ikke hørt fra hende, jeg syntes hun i det mindste kun svarer at hun havde glemt aftalen eller hvad grunden nu var.

Pigerne forventer vi overholder aftaler, og det gør jeg altid, så det forventer jeg også de gør.

https://annoncelight.dk/showad/240548

Så jeg må desværre strege Kyra fra min liste, ÆV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt.

Mit indtryk af denne annonce er, at hun bare skal have så mange kunder igennem og på så kort tid som overhovedet muligt. Kan se at hun endda har fået en anden til at skrive hendes annonce. Derudover har jeg svært ved at se at hun lever op til alt det "hun" har skrevet i annoncen, og især med prisen taget i betragtning.

En anden ting er, at der står man skal ringe 10 minutter før man kommer, og det tyder igen på, at der bare skal så mange igennem som overhovedet muligt. Det er også helt fair, intet galt i det. Men jeg ville aldrig lave sådan en aftale, som du havde, med en pige der har bygget sin annonce op på denne måde.

Held og lykke fremover.

Sutte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville i hvert fald sikre mig at hun nu også var vågen på det aftalte tidspunkt. Mange piger kører jo til langt ud på natten. Og jeg mener bare, de skal vel sove på et eller andet tidspunkt. Måske har hun slet og ret sovet fra aftalen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kunmig77

Jeg prøvede med hende det var ikke en god oplevelse, jeg ville foreslå at prøve en anden. Også hun er tydeligvis ikke pigen i billederne, og holdningen og servicen var slet ikke god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede Kyra, men en ret dårlig oplevelse. Hun var kedelig, uden nogen form for sevicemindet. Hun var som at knalde en sæk kartofler, og hendes bj var det ringeste jeg har prøvet i mange år, så forlod stedet før tid og utilfreds. 

 

Adresse fjernet!!!

Redigeret af Bryan Mills
Adresse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentledude80 skrev, den 5. april 2018 at 20:39:

Jeg prøvede Kyra, men en ret dårlig oplevelse. Hun var kedelig, uden nogen form for sevicemindet. Hun var som at knalde en sæk kartofler, og hendes bj var det ringeste jeg har prøvet i mange år, så forlod stedet før tid og utilfreds. 

 

Adresse fjernet!!!

Så har du været ekstra uheldig.

Jeg har nu haft ok oplevelser med hende til små penge: What You See is What You get...

Flot krop også.

/Steve 

 

Redigeret af Ledvogter
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej det må godt nok være et gammelt billede du har der sat på der, for det første er der godt nok nogle flere kg. på vores billeder, og alderen har nok også ændret sig lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 11 timer siden:

Hej det må godt nok være et gammelt billede du har der sat på der, for det første er der godt nok nogle flere kg. på vores billeder, og alderen har nok også ændret sig lidt

1-2 år ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
new skrev, den 3/27/2018 at 08:51:

Hejsa,

Lavede en aftale med Kyra i går eftermiddag, som var her til morgen.

Jeg ankommer til stedet og sende SMS om at jeg nu er ud for adressen, men desværre intet retur, jeg venter i 10 minutter og skriver

så igen om vi ikke havde en havde en aftale, stadig intet svar.

Jeg har endnu ikke hørt fra hende, jeg syntes hun i det mindste kun svarer at hun havde glemt aftalen eller hvad grunden nu var.

Pigerne forventer vi overholder aftaler, og det gør jeg altid, så det forventer jeg også de gør.

https://annoncelight.dk/showad/240548

Så jeg må desværre strege Kyra fra min liste, ÆV

Jeg har det samme oplevelse med hende. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
dontfuckingmailme skrev, den 3/28/2018 at 00:05:

Kyra og Amanda.

De er vist flygtet fra København pga. dårligt rygte og pengegriske bagmænd.

 

Kyra has been in Sweden at times (as Jessie), and I was finally going to meet her but missed my chance. Saw her ad in other parts of Denmark, but now she's gone... I hope she comes back because I need to meet her :) What made me finally want to really try her was the way she looked at me when I met her as she was translating for another girl in Malmö... She looked like she really wanted to meet ME, horny mischieviousnes is her eyes, it was a massive turn on :)

Speaking of Kyra, whatever happened to that other girl she used to come to Copenhagen with and even did threesomes with? Mona...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været med denne pige. Hun har et sødt ansigt, dejlige bryster, sutter rimeligt men bedst for mig er at hun  tilbyder cof/cif som hun er er ok til. Har ikke haft sex med hende og jeg fik heller ikke tungekys så forvent ikke så meget gfe men bare at få tømt punge på en ok måde kan jo også bruges engang i mellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...