Wacko 4 Skrevet 27. Marts, 2018 Hej nogen der kan anbefale et godt sted i Århus hvor det er massagen der bliver prioriteret dog gerne med et godt lille hj til sidst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1988 Skrevet 8. April, 2018 her er der gode roser. Jeg har været der 4 gange og detsværre trukket nitten hver gang. Dvs serviceret af en hjælper. Senest lørdag Første gang var god massage men det var før mamma begyndte at rykke i banditten. Ellers I Wat poo i trepkassegade Pen er god til det du sørger. Hvis du skal have fp så er Jen min ynglings pt i Aarhus N 8000 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B&O 26 Skrevet 8. April, 2018 8000 skrev, for 3 timer siden: her er der gode roser. Jeg har været der 4 gange og detsværre trukket nitten hver gang. Dvs serviceret af en hjælper. Senest lørdag Første gang var god massage men det var før mamma begyndte at rykke i banditten. Ellers I Wat poo i trepkassegade Pen er god til det du sørger. Hvis du skal have fp så er Jen min ynglings pt i Aarhus N 8000 Hvor holder Jen til ? Evt. link ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg