Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens

to hurtige anmeldelser  har besøgt begge før.

I kender sikkert pigerne, så gider sgu ikke at finde links. håber det går :) 

Mette-tøsen

hård slave i en hel time. Var sgu frækt nok. Vil ikke gå i detaljer, men der blev ikke holdt igen :) synes dog ikke hendes reb fungerede så godt. Men nok mig der er en mongol til at binde knuder. Havde været sjovere med håndjern tror jeg :) Kan anbefales.

Emma Diamond fra Cassiopeia. Hun er sgu en gudinde. Havde 45 min inkl. anal. Dyrt, men hvis man er til luksus og gfe med en dansk pige, fås det ikke bedre :) og tro mig, har prøvet lidt af hvert. Synd hun ikke kysser, det gad jeg satme godt. 

God aften derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asger87 skrev, for 23 timer siden:

Emma Diamond fra Cassiopeia. Hun er sgu en gudinde. Havde 45 min inkl. anal. Dyrt, men hvis man er til luksus og gfe med en dansk pige, fås det ikke bedre :)

Enig!
Jeg har besøgt @FrækkeEmma tre gange ...
Emma har det med, allerede ved måden hun tager imod mig, at slå luften fuldstændig ud af mig ...
Jeg er til det meget blide -tætte kram og kælen, og jeg vil sige det på dén måde, at dét havde Emma luret, næsten før jeg fik det sagt ...
... jeg hygger mig lidt over, at Emma er meget bevidst om og åben omkring, at hun ser lynende godt ud ... og samtidig fuldstændig usnobbet omkring det ...
Jeg oplever Emma som et rigtig sødt og varmt menneske .. så jeg regner bestemt med et fjerde besøg ... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aliung21 skrev, den 27/3/2018 at 15:17:

Jeg har skrevetadskillige gange til mette hun svarer aldrig hva gjorde du?

Jeg skrev dagen inden og fulgte hendes instruks :) der fik dog også et halvt år før jeg kom igennem. Men så fik jeg nyt nr. og voila. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...