Hop til indhold

Recommended Posts

Sendte en besked til Alexandra og fik nemt en aftale lidt senere :) 

https://annoncelight.dk/showad/238988

Den klassiske med at skulle ringe når man er ankommet, hun svarede bare ikke :( Skulle lige til at prøve at få fat i plan B, da hun så ringede tilbage. Lød ikke ligefrem oplagt i tlf (forklaring kommer senere) og jeg overvejede lidt om jeg skulle springe fra. Tænkte at jeg dog i det mindste lige kunne se om det var pigen på billederne. Fremme ved stedet 2 min senere ringede jeg igen, for at blive lukket ind - selvfølgelig så lige en opgang lidt længere henne af gaden :rolleyes:

Det er 100% pigen på billederne og efter min mening en rigtig smuk pige. Ok engelsk, lidt dyre end andre udenlandske piger ;) Lækkert blow med spil med tungen, men ellers kunne jeg have tænkt mig at hun var lidt mere engageret. Men som sagt en lækker pige og fint med på lidt forskellige stillinger - jeg kom overraskende hurtigt :-o

Så havde jeg jo lidt forventet/frygtet at blive lempet ud, men nej der var intet hastværk og vi fik lidt hyggelig pillow talk om løst, fast og især vejret, som hun ikke var imponeret af :D. Nå men her kom så også lidt forklaringen på hendes manglende indledende engagement, for hun syntes min accent havde lydt som indisk i tlf (oplever jævnligt at folk ud fra mit engelske gætter mig til at være andet end dansk, men dog aldrig hørt at skulle være indisk før :D og i det her tilfælde var det så på ingen måde en fordel :o

Der var som sagt ingen hastværk og da vi sagde farvel, var det med at par elskværdige kindkys :)

Gentagelsesfare: Hmmmm ikke basseret på de første 10 min, meeen jeg tror sq at jeg skal forbi og se om ikke der kan være elskværdig stemning fra start af :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha.... god anmeldelse.

Den gav mig en god idé til noget sjov. Næste gang jeg ringer til pige vil jeg ikke længere bruge Willy Søvndals stilen, jeg vil forsøge mig som indisk diplomat. 

Jeg er allerede igang med at lære "how to speak Indian english

Lesson One

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 timer siden:

Ha ha.... god anmeldelse.

Den gav mig en god idé til noget sjov. Næste gang jeg ringer til pige vil jeg ikke længere bruge Willy Søvndals stilen, jeg vil forsøge mig som indisk diplomat. 

Jeg er allerede igang med at lære "how to speak Indian english

Lesson One

Venter allerede spændt på en anmeldelse og ikke mindst hvilken pige der kommer til at være "offer" for morskaben :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der andre der har besøgt hende og kan fortælle lidt om deres besøg?

 

Det ligner nemlig meget bare Instagram billeder fra en mere kendt konto

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 7 timer siden:

Ana Jovanovic

 

Med 252 k følgere. Så jeg tvivler på det er hende

Pigen på de nuværende billeder var ikke hende jeg besøgte for henved et år siden.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...