Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

For nogle uger siden skrev jeg til Saibua i Silkeborgvej 178 i Aarhus, og jeg reserverede 30 minutter. En midten eller den sene 30-årige kvinde åbnede døren. Hun var smuk med normal men flot krop. Jeg er ikke sikker på hendes navn. Måske Pet. Men hun taler dansk og lidt engelsk (min dansk er ikke god).

Hun tog mig til næste værelse, jeg betalte for massage og jeg slog mit tøj af og jeg lå i massagebordet over min mave. Hun kom ind i stuen og dækkede min ryg med et varmt håndklæde et øjeblik og begyndte med massage. Det var en god massage, med godt tryk og strækninger af musklerne. Med fokus på ryg og skuldre.

Efter 15 minutter blev jeg bedt om at vende op og hun begyndte at massere mine ben og mit bryst. Da hun nærmede mig maven, spurgte hun mig om jeg ville have en handjob. Jeg havde en stor erektion, så jeg sagde ja. Efter at jeg havde betalt for handjob begyndte hun. Hun ved virkelig, hvordan man skal håndtere en pik, bruger meget olie og med det perfekte tryk i pikken. Samtidig begyndte hun at stønne, mens jeg greb hendes røv og rørte hendes bryster i tøjet. Endelig sprøjtede jeg overalt, også lidt på hendes tøj. Hun tilbød mig et glas vand, jeg satte mit tøj på og 30 minutter senere var jeg på gaden. En god oplevelse for 400 kr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Wopisso skrev, for 20 minutter siden:

Hvilken pris ville være en god pris? For næste gang... :D

Randers-Århus området er standardpriser/tommelfingerregel på thaisteder nogenlunde som flg.

1 time massage + håndtrold – 500-600 kr.
1 time massage + håndtrold + blow – 700-800 kr.
1 time massage + håndtrold + blow +sex – 1000-1200 kr.

Men det er kun vejledende – kvaliteten svinger meget – pigerne tilbyder ofte forskelligt fra gæst til gæst – det handler meget om kemi – Thaipiger kan være meget selektive – et godt grin og humor er er et must – prisen kan osse svinge – det er altid godt at være/blive stamkunde – så stiger kvaliteten som regel, nogen gange falder prisen osse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 3 timer siden:

Randers-Århus området er standardpriser/tommelfingerregel på thaisteder nogenlunde som flg.

1 time massage + håndtrold – 500-600 kr.
1 time massage + håndtrold + blow – 700-800 kr.
1 time massage + håndtrold + blow +sex – 1000-1200 kr.

Men det er kun vejledende – kvaliteten svinger meget – pigerne tilbyder ofte forskelligt fra gæst til gæst – det handler meget om kemi – Thaipiger kan være meget selektive – et godt grin og humor er er et must – prisen kan osse svinge – det er altid godt at være/blive stamkunde – så stiger kvaliteten som regel, nogen gange falder prisen osse.

tilbyder de blow og sex hos Saibua nu ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wopisso skrev, for 4 timer siden:

Hvilken pris ville være en god pris? For næste gang... :D

Her er en som har fået knap en time for 600 kr. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...