Hop til indhold
Ribis

Danske piger

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg er en gammel rotte som jævnligt har besøgt danske piger. Det er desværre gået ned af bakke med antallet af gode danske piger. Alle sites oversvømmes med udenlandske piger hvor der ofte er falske billeder/profiler hvis man skal tro anmeldelserne.

Lidt nostalgi om gode danske piger. Der er specielt 3 piger som jeg husker og som jeg har besøgt et utal af gange.

I slutningen af 1980'erne og 1990,erne var det Ulla. En rigtigtig flot storbarmet pige som først holdt til på H.C. Ørstedvej og senere på Vigerslevvej.

Omkring år 2000 var det Birgitta som holdt til i Birkegade og senere i Kastrup. En dejlig moden og fræk slank blondine.

De seneste 10 år har min favorit været Anne i Sydhavnen, som også er stoppet. Nok den bedste pige jeg nogensinde har besøgt og dette rigtig mange gange.

Kendetegnende for ovennævnte var at de havde god tid og leverede varen. Havde god tid og var søde at tale med så det ikke bare gjaldt om at få forretningen overstået.

Hvor finder man sådanne danske piger  i dag ?. Har forsøgt mig et par enkelte gange uden det store held

  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...