Hop til indhold
Cosmer322

Skræmmende - eller?

Recommended Posts

Hvis du har lyst til at finde ud af hvor grænserne går, med hensyn til og du reelt også kan kneppe hvad som helst, så er det bare med at komme afsted. Jeg fandt mine grænser for mange år siden.  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 4 minutter siden:

Må jeg være så fræk og spørge ind til fristelsen?

Den ligger umiddelbart ikke til højrebenet;)

Enzo

Blev nok bare grebet af en stemning. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Cosmer322 skrev, for 1 minut siden:

Blev nok bare grebet af en stemning. :-)

Er det noget man risikere og rammes af på dette niveau?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Hvorfor er det så fandens godt, altid at skulle finde eksempler på annoncer og personer der ikke lige rammer normerne ?

Er det ikke kun for at i selv og hylekoret herinde kan more sig på et andet menneskes bekostning ?

Helt ærligt, har i så ikke en dårlig smag i munden - måske navnlig kvinderne, der i andre sammenhænge ofte forsvarer retten til at se ud, som man nu ser ud...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 8 minutter siden:

Helt ærligt, har i så ikke en dårlig smag i munden - måske navnlig kvinderne, der i andre sammenhænge ofte forsvarer retten til at se ud, som man nu ser ud...

 

Nej. Hvor ser du, at jeg kritiserer den pågældende kvinde?

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Nej. Hvor ser du, at jeg kritiserer den pågældende kvinde?

Jeg har ikke talt om at kritisere, blot det at kommentere på et billede af et andet menneske af kød og blod - thi fordi man kan, betyder det ikke at man altid skal.

Var det nødvendigt, at afslutte indlægget med en storgrinende smiley ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Den annonce skiller sig jo markant ud fra mængden og hudløst ærlig,så kan jeg være i tvivl om det hele bare er en kæmpe joke.

Så jeg syntes det er ok med lidt gas:)

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Enzo L'uri skrev, for 3 minutter siden:

Den annonce skiller sig jo markant ud fra mængden og hudløst ærlig,så kan jeg være i tvivl om det hele bare er en kæmpe joke.

Så jeg syntes det er ok med lidt gas:)

Enzo

Der kan som du skriver være tale om en joke, men du ved det ikke, jeg ved det ikke o.s.v.

Humor er godt - specielt  når den det går ud over kan forstå den, og dermed kan forsvare sig...

Jeg har ofte undren tilovers, når der herinde skrives stærkt subjektive kommentarer om et andet menneske...

Dette forum bør være et sted for søgning af objektive oplysninger, og ikke en morskabsautomat for individer, der øjensynligt føler de er bedre begavede og/eller ser meget bedre ud end "dagens offer".

Selvom vi i dette syndens rige alle er lige (og lige anonyme) - så vis i det mindste respekt for mennesker for pokker da...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Anilingus skrev, for 13 minutter siden:

Der kan som du skriver være tale om en joke, men du ved det ikke, jeg ved det ikke o.s.v.

Humor er godt - specielt  når den det går ud over kan forstå den, og dermed kan forsvare sig...

Jeg har ofte undren tilovers, når der herinde skrives stærkt subjektive kommentarer om et andet menneske...

Dette forum bør være et sted for søgning af objektive oplysninger, og ikke en morskabsautomat for individer, der øjensynligt føler de er bedre begavede og/eller ser meget bedre ud end "dagens offer".

Selvom vi i dette syndens rige alle er lige (og lige anonyme) - så vis i det mindste respekt for mennesker for pokker da...

Hvor  har du  ret  - jeg  skammer mig over  at  jeg  et  kort  øjeblik  også  morede  mig over  denne  annonce  - især  når  jeg  gang  på  gang  påtaler respekt  for hinanden  og  ordenlig  opførsel.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Du har da ret. Vi skal være varmt klædt på og gode mod hinanden.

Nu har jeg nærlæst hele annoncen igen,og holder fast ved min holdning omkring en stor joke.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...