Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer

Lidt tilfældigt kom jeg forbi Fredericia. Jeg tænkte at jeg måtte besøge det efterhånden berømte thaisted med Dowe og Apple. Jeg ringede og bookede tid - spurgte ikke efter en specifik (men overvejede Dowe). Jeg fandt stedet, som ikke er synderligt diskret, men jeg kender heldigvis ingen i byen. 

Jeg blev introduceret til Apple, som var en meget køn, 1,50-1,55 m. og en pæn barm. Da jeg egentlig var lidt nervøs (har ikke været sammen med en pige i et halvt år) og ikke havde nogle af de små blå med, ville jeg ikke booke den helt store pakke. Jeg bookede 1 times massage med efterfølgende blow og fisseslikning. 

Massagen synes jeg var rigtig god - ikke superhård, men der blev trykket de rigtige steder. Apple beholdte tøjet på, men sørgede for at placere sig, så man kunne nusse hende lidt på låret og røven. Et lille forstyrrende element var at hendes telefon brummede lidt i starten, men hun fik hurtigt aflivet den. 

Der var ikke super meget pirring undervejs, men som en anden har skrevet om stedet, var man ikke i tvivl om hvor det bar hen. Lidt efter jeg havde vendt mig om og nusset lidt mere på Apples ryg, smed hun tøjet. Der stod hun - megasmuk i mine øjne med hendes fyldige barm og helt glatte skød. Hun blev vidst lidt forlegen da jeg sagde at hun var smuk. 

Desværre var der ikke super meget liv i banditten. Jeg ved ikke hvorfor jeg er så spændt i kroppen ovenpå længere pauser, men det var da irriterende. Apple var lidt i tvivl om hvordan hun skulle komme videre - tror ikke hun er så erfaren som Dowe. Jeg tilbød at slikke hende, som det lød til hun nød, men ikke overdrevent, så jeg kom til at virke som en bedre slikker end jeg er. Herefter mig om på ryggen igen. Hun fik efter lidt pirren omkring anus og god sutten gjort mig hård og jeg kom i hendes mund. Hun fortsatte med at sutte den helt tør, inden hun spyttede ud i noget papir. Undervejs fik jeg lov at give hende finger og hun var meget våd, så jeg er ked af at jeg ikke var nok i humør til at kneppe hende. 

Alt i alt en rigtig god oplevelse, hvor det der trækker ned egentlig er min egen indsats. 

Jeg er ikke sikker på hun forstod helt hvad jeg spurgte til, men jeg fik opfattelsen af at hun bliver til fredag. Jeg håber måske jeg kan nå et forsøg til, med lidt hjælp fra de små blå :)

Jeg tror det er Apple på billede tre, men er ikke 100... https://annoncelight.dk/showad/228712 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De 2 første billeder er af Dowe og ja det sidste er af Apple. Tror faktisk også at Kai er kommet tilbage, hende er der dog ingen billeder af endnu.

jeg bestiller altid FP ved dette sted inden jeg ankommer, så ved jeg på forhånd at jeg nok skal få meget pirring, inden vi skal til sexen. Var lige ved forleden dag at vælge Apple, men i sidste øjeblik valgte jeg igen Dowe som ikke har skuffet mig endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal jeg huske til næste gang :-) det er bestemt ikke sidste gang jeg er forbi, hvis de holder standarden. Var faktisk mit første besøg på et thaisted, hvor jeg skulle have andet end alm. Massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...