Hop til indhold
Kurtwaagner

Saibua Thaimassage

Recommended Posts

For 2 uger siden fik jeg sådan lyst til en god omgang massage. 

Skrev til Saibua-Thaimassage, ligger på Silkeborgvej 178, og fik en tid. Men stor forventning begav jeg mod stedet. 

Blev lukket ind af en pæn kvinde midt i 30'erne og blev anvist til en briks i et tilsvarende lokale. Af med tøjet og hoppede op på briksen. Herefter gik massagen igang, som var meget professionel uden den store pirring. Men hun fik da løst godt op i musklerne. 

Efter en god 35 min skulle jeg vende mig op, stadig med et håndklæde omkring livet og de ældede dele. Der var dog ikke bogen tvivl om at jeg havde en kæmpe erection. Overkroppen fik en tur, hvorefter benene også blev massageret. Da tiden kom til inderlårene kom, tilbød hun også at "afhjælpe" mig med erektionen. Jo mange tak. Jeg må indrømme at hun satme kan sit kram. Hun brugte god tid til at pirrer både boller og tippen. Afslutningen kom med en hånd omkring min penis og en hånd der kørte på bryste. 

Aftørning og stod vel på gaden efter 55 min. 

Det eneste minus var vel af hendes datter var i butikken i et af til tilsvarende lokaler. 

Kan varmt anbefale Saibua. God massage og en fortrinligt hj. Betalte 600 kr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Kurtwaagner skrev, for 20 minutter siden:

For 2 uger siden fik jeg sådan lyst til en god omgang massage. 

Skrev til Saibua-Thaimassage, ligger på Silkeborgvej 178, og fik en tid. Men stor forventning begav jeg mod stedet. 

Blev lukket ind af en pæn kvinde midt i 30'erne og blev anvist til en briks i et tilsvarende lokale. Af med tøjet og hoppede op på briksen. Herefter gik massagen igang, som var meget professionel uden den store pirring. Men hun fik da løst godt op i musklerne. 

Efter en god 35 min skulle jeg vende mig op, stadig med et håndklæde omkring livet og de ældede dele. Der var dog ikke bogen tvivl om at jeg havde en kæmpe erection. Overkroppen fik en tur, hvorefter benene også blev massageret. Da tiden kom til inderlårene kom, tilbød hun også at "afhjælpe" mig med erektionen. Jo mange tak. Jeg må indrømme at hun satme kan sit kram. Hun brugte god tid til at pirrer både boller og tippen. Afslutningen kom med en hånd omkring min penis og en hånd der kørte på bryste. 

Aftørning og stod vel på gaden efter 55 min. 

Det eneste minus var vel af hendes datter var i butikken i et af til tilsvarende lokaler. 

Kan varmt anbefale Saibua. God massage og en fortrinligt hj. Betalte 600 kr. 

Kan man også få massage af datteren ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 26 minutter siden:

Kan man også få massage af datteren ?

Nej hun er mellem 4 & 7 år

Men stak hende sidst en 50kr til is

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...