Hop til indhold
Soy

Julia 24

Recommended Posts

Er stærkt fristet af Julia:

http://massage.side6.dk/julia24

Er der nogen som vil dele ud af deres erfaring med hende ?

med venlig hilsen

Soi

Ja jeg har haft besøg af hende. Ikke pigen på billederne. Hun har en god krop, ser ok ud. Men jeg kan på ingen måde anbefale et besøg af hende.

Medmindre du har lyst til at lytte til en masse negativ sludder i al den tid hun er der. Der er så mange andre bedre oplevelser derude end hvad du kan få hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey ojensen,

Det lyder ikke så godt. Da der ikke lige var nogen svar, bookede jeg en tid med hende.

Men...

Hvad du fortæller lyder ikke så godt.

Gider du fortælle lidt om, hvorfor billederne på nettet er falske?

og gider du fortælle lidt om det der brokkeri?

Det håber jeg, for det lader til at jeg skal melde nej tak til aftale.

På forhånd tak.

Soi

Ja jeg har haft besøg af hende. Ikke pigen på billederne. Hun har en god krop, ser ok ud. Men jeg kan på ingen måde anbefale et besøg af hende.

Medmindre du har lyst til at lytte til en masse negativ sludder i al den tid hun er der. Der er så mange andre bedre oplevelser derude end hvad du kan få hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey ojensen,

Det lyder ikke så godt. Da der ikke lige var nogen svar, bookede jeg en tid med hende.

Men...

Hvad du fortæller lyder ikke så godt.

Gider du fortælle lidt om, hvorfor billederne på nettet er falske?

og gider du fortælle lidt om det der brokkeri?

Det håber jeg, for det lader til at jeg skal melde nej tak til aftale.

På forhånd tak.

Soi

Hvorfor billederne er falske?? Fordi det er ikke er samme kvinde :) ... - Men hun har en god krop, på den front vil du ikke føle dig snydt.

Hun vil tydeligt gerne trække tiden lidt. Når man har snakket lidt og begynder at vise interesse for sex spørger hun straks om hun må ryge en cigaret. Når man snakker med hende fortæller hun hele tiden om hvor dårlig maden er i Danmark, dårligt vejr og ingen venner bla bla bla

Hun er meget fraværende under akten.

Jeg har haft rigtig mange gode oplevelser - hun kommer ikke i den kategori. Nok heller ikke den værste. Men absolut ikke een jeg igen vil bruge penge på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...