Hop til indhold
Trompeten

New Lena in Frederiksberg - super til prisen

Recommended Posts

Havde 4 alternativer i dag: LenaPamelaLeyla og Ruby som jeg var rimelig sikker på var hvad de udgav sig for.

Preference bryster og/eller kinky.

Min favorit var Leyla efter @gokke72 fine anmeldelse. 

Sendte SMS til alle 4 men fik kun svar fra to. Desværre passede den mulige tid dårligt mht Leyla og 1.200 kr for en halv time var også i overkanten for mig.

Heldigvis havde Lena havde tid med det samme.

Nemt og finde samt rimeligt diskret. Hun åbnede døren kun iført sko med høje hæle, WOW dejlig sexet krop ligesom billederne.

Vi skulle igennem en lang gang hvor jeg heldigvis gik sidst :) penge skiftede hænder og så en tur i bad.

Vi varmede op med dejlig fransk og så missionær. Hun er ret høj hvilket jeg finder lækkert specielt da jeg skulle tage hende bagfra. 

Jeg var så liderlig og holdt desværre ikke længere.

Vi fik derefter en god snak hvor hun blev nærværende hvilket var det eneste jeg savnede lidt i sexakten. Skulle nok have startet med snakken.

Alt i alt en rigtig god oplevelse der kan anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lignede hun pigen på billederne?

I hvert fald nogle af dem er britiske Tamara Grace, der ganske vist også kan købes - men i Leeds, London og andre steder på den ø: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...