Hop til indhold
Tholars

Hot Laura Honduras Vester Hassing - Stor mørk røv

Recommended Posts

Tholars skrev, for 34 minutter siden:

Hej derude! Er der nogen der har været forbi hende her:

https://annoncelight.dk/showad/241583

 

Er det hende på billederne? Og hvordan var oplevelsen ellers? :)

Det er fake billeder !!

33 resultater til diverse sex-arkiver/sider på nettet alene med en søgning på billede nr. 1, siger det hele.

Jeg anmelder derfor annoncen på AL så vi kan komme til et stykke til bunds i den slags.

Skærmbillede 2018-03-25 kl. 21.52.12.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 7 timer siden:

Hvad vil du til bunds i??.....

Blandt andet fake billeder ;)

Der er desværre alt for mange piger der bruger den slags og lige så mange fyre der falder for det......men nu er billederne ikke længere i annoncen så det hjælper at anmelde, selvom der har været gisninger om at det ikke kunne betale sig. Hvis bare alle anmeldte fake annonce/brug af fake billeder på AL ville pigerne hurtigt opdage at den slags ikke betaler sig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende da hun var i Fredericia. 

Ja billederne er ikke af hende men det havde jeg nu heller ikke regnet med.. 

Men jeg blev nu alligevel glædeligt overrasket.. Hun begyndte at røre ved mig og tage mit tøj af med det samme.. Ja faktisk havde hun min pik i munden inden vi havde aftalt hvad der skulle foregå og inden afregningen.. 

Hendes blow er dejligt dybt og er man til facesitting er hun ganske god til det også.. Hun bliver ved og ved og stopper først når man overgiver  sig.. Kunne heldigvis bortforklare min røde næse med kulden i den uge.. ;)

Ganske god service og er man til store numser og ok store bryster der sidder godt er det bare afsted.. 

Hun gav mig i hvert fald mere end hvad jeg normalt ville kunne forvente.. 

Vil gå så langt som at kalde hende en Yvette light.. :)

Eneste minus var hendes siddende cowgirl, da hun havde problemer med knæet.. 

Redigeret af Sir Spermalot
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Blandt andet fake billeder ;)

Der er desværre alt for mange piger der bruger den slags og lige så mange fyre der falder for det......men nu er billederne ikke længere i annoncen så det hjælper at anmelde, selvom der har været gisninger om at det ikke kunne betale sig. Hvis bare alle anmeldte fake annonce/brug af fake billeder på AL ville pigerne hurtigt opdage at den slags ikke betaler sig.....

Det er omsonst og spild af tid! Jeg vil tro 70% af alle annoncer har fake billeder. 20% har ægte billeder, men de er så langt fra virkeligheden pga. alder, billedfusk osv at de må betragtes som fake. Så er der 10% tilbage, og de billeder er som regel taget i så dårlige vinkler at det nærmest kan være lige meget om de er der.

Jeg har det sådan, at sålænge billederne er retvisende, så har jeg intet at klage over. Det er en fri verden vi lever i, og det indebære således at man er fri for at gå igen, hvis pigen ikke lever op til de forventninger man stiller sig selv. Der vil altid være piger/kvinder som ikke ønsker deres indentitet offentliggjort. Og så siger jeg bare, hellere et retvisende billede end slet ingen billeder.....så er der også lidt til fantasien ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Det er omsonst og spild af tid! Jeg vil tro 70% af alle annoncer har fake billeder. 20% har ægte billeder, men de er så langt fra virkeligheden pga. alder, billedfusk osv at de må betragtes som fake. Så er der 10% tilbage, og de billeder er som regel taget i så dårlige vinkler at det nærmest kan være lige meget om de er der.

Jeg har det sådan, at sålænge billederne er retvisende, så har jeg intet at klage over. Det er en fri verden vi lever i, og det indebære således at man er fri for at gå igen, hvis pigen ikke lever op til de forventninger man stiller sig selv. Der vil altid være piger/kvinder som ikke ønsker deres indentitet offentliggjort. Og så siger jeg bare, hellere et retvisende billede end slet ingen billeder.....så er der også lidt til fantasien ;)

Du har nok ret i at en stor den af annoncerne bruger fake billeder men jeg er uenig i at de bruger andres billeder af hensyn til deres egen diskretion. De er i et fremmed land og deres venner og familie i hjemlandet har nok andet at bestille i at sidder og lede efter billeder i diverse sex-annoncer i DK ;) Det handler i højere grad om at få flest muligt igennem maskinen og de ved at 7 ud af 10 fyre tænker med pikken og ikke kan stå for lidt lamseben på en smuk ung pige....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 17 timer siden:

Du har nok ret i at en stor den af annoncerne bruger fake billeder men jeg er uenig i at de bruger andres billeder af hensyn til deres egen diskretion. De er i et fremmed land og deres venner og familie i hjemlandet har nok andet at bestille i at sidder og lede efter billeder i diverse sex-annoncer i DK ;) Det handler i højere grad om at få flest muligt igennem maskinen og de ved at 7 ud af 10 fyre tænker med pikken og ikke kan stå for lidt lamseben på en smuk ung pige....

Jamen enige....Og min pik får bestemt også overtaget når jeg ser nogle fristende billeder :-). Jeg tror nu stadigvæk at nogle GP'er foretrækker at være annonyme af forskellige årsager. Der er jo også tilfælde med jævne mellemrum, hvor glædespigen er langt mere attraktiv end billederne.

Men det kan man jo få en meget lang debat om det emne. Jeg har lært af mine fejltagelser, så mig gør det ikke det store hvorvidt billederne er ægte eller ej. Men jeg skal da være ærlig og sige at det kunne være ønsketænkning hvis alle brugte tydelige, ægte og retvisende billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...