Hop til indhold
Lystestagen

AV ! der brændte jeg mig på Julie i Bording........ ;-)

Recommended Posts

:D klik bait 

Kort da jeg sidder i kø og har 5min!!

Julie i Bording er en kvinde man gerne vil drikke en flaske rose med for thi da kunne det tænkes hun smider tøjet og hopper i nærmeste springvand !

kroppen der er skruet sammen på Julie er skabt af 50% hård træning 45% hjerte og 5% uartig tiger og 10%WOW kan det vende og drejes den vej  :-0

så 110% Body breaking love making, sensuel and sexual making amazone :D<3

Sexen  10/10 har hård og vild krydret  med overbærende smil fra hendes side af....... stående/siddende/liggende/strækkende/doggy/og missionærens nummer 1 og spansk så jeg oplevede hjertestop og julie abstrakt "udbrud" ;-)  til jeg faldt sammen :rolleyes:

Stedet: 7/10 okay fancy sted med gode P-muligheder

pris. fint god service varme kys og hjertelige grin........de var fake jeg er ikke sjov......

Julie 9/10 ikke før end hun siger ja til at gifte sig med mig får hun fuld plade

Total expirence 8+ Jeg er ikke glad for byen og det ligger langt fra tid og sted Men Julie er A-OKAY så no worries

https://annoncelight.dk/showad/212312

ps. Jeg brændte mig på et tændt lys på badeværelset så skaden er sket ! jeg kommer igen og besøger julie og slukker al ild først !

Julie <3

mvh

Stage

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystestagen skrev, den 25/3/2018 at 20:59:

:D klik bait 

Kort da jeg sidder i kø og har 5min!!

Julie i Bording er en kvinde man gerne vil drikke en flaske rose med for thi da kunne det tænkes hun smider tøjet og hopper i nærmeste springvand !

kroppen der er skruet sammen på Julie er skabt af 50% hård træning 45% hjerte og 5% uartig tiger og 10%WOW kan det vende og drejes den vej  :-0

så 110% Body breaking love making, sensuel and sexual making amazone :D<3

Sexen  10/10 har hård og vild krydret  med overbærende smil fra hendes side af....... stående/siddende/liggende/strækkende/doggy/og missionærens nummer 1 og spansk så jeg oplevede hjertestop og julie abstrakt "udbrud" ;-)  til jeg faldt sammen :rolleyes:

Stedet: 7/10 okay fancy sted med gode P-muligheder

pris. fint god service varme kys og hjertelige grin........de var fake jeg er ikke sjov......

Julie 9/10 ikke før end hun siger ja til at gifte sig med mig får hun fuld plade

Total expirence 8+ Jeg er ikke glad for byen og det ligger langt fra tid og sted Men Julie er A-OKAY så no worries

https://annoncelight.dk/showad/212312

ps. Jeg brændte mig på et tændt lys på badeværelset så skaden er sket ! jeg kommer igen og besøger julie og slukker al ild først !

Julie <3

mvh

Stage

 

julie ser sød ud  nye billeder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taylormade skrev, den 26/3/2018 at 22:06:

julie ser sød ud  nye billeder ?

Julies billeder er de samme gamle selfies, kun håret har ændret sig til komune pasform og farve.

dog kan julie godt tage at få sig en tlf passer :-) men fair nok der er rift om hendes herligheder... ;-)

Kunne det tænkes at hun oprettede sig herinde igen så man kunne booke hende fast hver gang :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...