Hop til indhold

Sommertid

Sommertid? 50 medlemmer har stemt

1. 1. Skal sommer-vintertids-skiftet fortsætte?

• Ja, det skal fortsætte som hidtil
      34%
    • Nej, vi skal tilbage til permanent dansk normaltid
      52%
    • Nej, vi skal have permanent sommertid
      14%

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Der er (igen) snak om en eventuel afskaffelse af sommer-vintertids-skiftet, forår og efterår.
Jeg glæder mig altid til sommertidsskiftet, for jeg elsker de lange, lyse sommeraftener. Mest perfekt vil det være, hvis vi går over til permanent sommertid - synes jeg. Hvad synes i ?

Skrevet

Jeg vil gerne blive ved med at have vintertid og sommertid :) Jeg kan godt lide det signal, som sommertid udgør - det minder os om, at vi nu går mod lysere tider - og det gør mig forårskåd og glad i roen :P

Skrevet

Som fritidspilot uden natcertifikat er det en dejlig ting, at man har den ekstra times dagslys, ellers er jeg i det store hele ligeglad.

Men overordnet betragtet giver det en masse drab på vildt, fordi disse følger lyset og ikke klokken.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.