Hop til indhold
john.86

Tao tantra på Pigevaerelset

Recommended Posts

Hej.

Jeg har i noget tid haft kig på en hjemmeside (http://www.pigevaerelset.dk) der tilbyder tao tantra massage. Det er en dansk ung pige der er giver.

Så mit spørgsmål går på om der er nogen herinde som har prøvet en behandling ved hende og kan fortælle lidt om oplevelsen omkring det.?

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på "Pigeværelset".

Jeg havde mail'et noget med Cecilie L. som den skønne quinde hedder/kalder sig.

Vi havde aftalt 1½ time og prisen var 2400,-. Ret dyrt, men jeg var blevet meget nysgerrig.

Cecilie er en fantastisk charmerende og tiltrækkende pige, - utrolig nem at snakke med og hun forstår at få en til at slappe helt af. Under hendes tantra massage var det dog svært at huske, man skulle slappe af og bare modtage. Når hun bruger hendes nøgne krop til at massere min ditto, - og man kommer til at kigge i spejlet på loftet over sengen, - uha :roll:

Cecilie var helt fantastisk til at udsætte min orgasme, - jeg havde lyst til at fyre kanonen af flere gange under den 1½ time - specielt da hun gav banditten massage af hendes skedemuskler. Nøøøj det var skønt. Hun kan virkelig dette.

Da tantra-delen ligesom var overstået fik jeg en superudløsning v.h.a. hendes handjob.

Hun tilbyder også almindelig sex, og dette vil jeg helt sikker benytte mig af engang (desværre har jeg langt til Århus)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har også mødt Cecilie nogle gange - verdensklasse !!!!

Intet mindre....

Skal prøves...

Behøver ikke tage til Århus - Cecilie træffes også i København mandag og tirsdag..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm...... Bersøgte hende for 2 år siden mens hun var i Odense. Det var en meget tavs og meget lidt imødekommende kvinde som tog imod. Sagde også selv senere, at hun ikke var meget snakkende, specielt ikke i seksuelle situationer.

Hun har et kønt spændende ansigt og en dejlig krop.

Tao - tantraen på 1.5 time, var så som så, har ihvertfald fået det meget bedre hos Ditte.

Overvejede på et tidspunkt at tage en ren " sextur " , men da var hun sluttet i Odense.

Men OK - hun kan have forbedret sig, så hvis andre har positive oplevelser så lad os endelig høre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Cecilie for et par måneder siden - i Århus.

Hun er, som andre fremhæver, en køn pige, lidt genert faktisk. Hun er ikke meget talende, men er sød og venlig. Forklarer fint i starten hvordan man skal slappe af osv. Snak hører faktisk heller ikke hjemme under et intenst tantra forløb. Massagen var himmelsk. Jeg kommer igen, for aldrig har jeg fået en så dyb udløsning. Det var en total kropslig orgasme, der varede længe i forhold til det "normale"

Hun var rigtig sød bagefter, og havde tid til at putte/nusse lidt.

Stedet er forøvrigt pænt og lækkert rent.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Cecilie for nogle uger siden, og jeg havde helt samme oplevelse som 1001nat. Jeg fik en Tao på 1,5 time, hvilket banditten var godt tilfreds med. Det er også lidt befriende for en gangs skyld at have med en naturlig mis at gøre. Hun er, som andre har sagt, ikke den mest snaksalige, men fantastisk sød, og jeg skal snart besøge hende igen til lidt Tao-drilleri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været der igen. Denne gang til 30 minutters tantrapirring. Det lød spændende, og man ved ikke, hvad hun kan finde på undervejs.

Det var en dejlig tur, men jeg er nok til den lange Tao-version alligevel. Flere har skrevet, også jeg selv, at Cecilie er noget tavs. Sådan oplevede jeg hende faktisk ikke denne gang. Måske fordi, jeg var genganger? Hun havde tilsyneladende ikke travlt, så vi sad og hyggesnakkede et stykke tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har været på "Pigeværelset".

Jeg havde mail'et noget med Cecilie L. som den skønne quinde hedder/kalder sig.

Vi havde aftalt 1½ time og prisen var 2400,-. Ret dyrt, men jeg var blevet meget nysgerrig.

Cecilie er en fantastisk charmerende og tiltrækkende pige, - utrolig nem at snakke med og hun forstår at få en til at slappe helt af. Under hendes tantra massage var det dog svært at huske, man skulle slappe af og bare modtage. Når hun bruger hendes nøgne krop til at massere min ditto, - og man kommer til at kigge i spejlet på loftet over sengen, - uha :roll:

Cecilie var helt fantastisk til at udsætte min orgasme, - jeg havde lyst til at fyre kanonen af flere gange under den 1½ time - specielt da hun gav banditten massage af hendes skedemuskler. Nøøøj det var skønt. Hun kan virkelig dette.

Da tantra-delen ligesom var overstået fik jeg en superudløsning v.h.a. hendes handjob.

Hun tilbyder også almindelig sex, og dette vil jeg helt sikker benytte mig af engang (desværre har jeg langt til Århus)

Hvordan masserer hun banditten med sine skedemuskler, uden at det er samleje? Eller ER det samleje?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg været der igen. Denne gang til 30 minutters tantrapirring. Det lød spændende, og man ved ikke, hvad hun kan finde på undervejs.

Det var en dejlig tur, men jeg er nok til den lange Tao-version alligevel. Flere har skrevet, også jeg selv, at Cecilie er noget tavs. Sådan oplevede jeg hende faktisk ikke denne gang. Måske fordi, jeg var genganger? Hun havde tilsyneladende ikke travlt, så vi sad og hyggesnakkede et stykke tid.

Jeg overvejer virkeligt den tantrapirring. Kan du løfte sløret for hvad hun laver? - bruger hun kun hænder -eller andet? - og hvad er det præcist hun gør?

Håber på svar:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer virkeligt den tantrapirring. Kan du løfte sløret for hvad hun laver? - bruger hun kun hænder -eller andet? - og hvad er det præcist hun gør? Håber på svar:)

Jo, jeg skal prøve at huske tilbage:

Først giver Cecilie dig et lille lynkursus i at trække vejret på rigtig tantravis.

Så giver hun dig bind for øjnene for at skærpe dine sanser. Derefter bliver du spændt fast i reb/lænker og læderhåndjern på den store rummelige seng (i Valby), og så begynder hun at lege med din krop. Hun bruger bl.a. en fjer, som hun kilder dig med samt andre blide redskaber, der sætter kroppens nervebaner i alarmberedskab.

Hendes egen krop, ikke at forglemme, er også aktiv. Det ender dog ikke med et thaimassageklinik-olieblodbad.

Begge sider af kroppen får en omgang. Hun sørger på et tidspunkt for at slække på reb og lænker, så du kan vende dig – men du bliver ikke sluppet løs. Så du må stadig finde dig i, hvad hun kan finde på.

På et passende tidspunkt monterer hun et kondom. Hvis du ikke allerede ligger med fuld honnør, hjælper hun dig gerne op at stå. Så kravler hun selv op på dig og sænker sig ned.

Her er der ikke tale om vild cowboyridning eller rodeo, men om at hun sidder stille oven på dig med glædesprederen i bund, og ved hjælp af bækkenbundsmusklerne driller hun den dygtigt.

Måske fyrer du missilet af her, og det er fint nok. Ellers giver hun dig gerne – hvis du vil – en god svensker med på vejen, mens du ligger hjælpeløs i reb og jern. Det er nok de færreste, der her når frem til en tør, tantrisk orgasme. Det kræver lidt øvelse og skulle være fantastisk.

Desværre er jeg aldrig selv nået så langt.

Jeh håber, det gav lidt afklaring. Ellers kan det være, at Århuselskeren kan supplere. Jeg har forstået, at han også kender Cecilie L.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja da Borende X. Lidt kan jeg huske, selv om det er noget siden.

Jeg har ikke prøvet Cecilies tantra pirring. Derimod har jeg prøvet 1 1/2 times tantra massage - og det var kanon.

Man bliver introduceret til åndedræts øvelser/kontrol.

Du forholder dig totalt passiv - du er udelukkende modtager. Den nødvendige hudkontakt sørger Cecilie gavmildt for. Hun pirrer og vækker hele din krop. Det går uendelig langsomt synes man, og man bliver mere og mere tændt, afslappet og enormt ophidset - alt på samme tid. Cecilie er meget intuitiv, og fantastisk til at læse din krop og hvor du er henne i din ophidselse. Massagen af lemmet, som er en tidsmæssigt mindre del af selve massagen er et kapitel for sig. Den er virkelig spændt op til lir på det tidspunkt, men hun styrer dig helt suverænt hen mod orgasmen - det er ikke blot en udløsning. Det er helt fantastisk. Jeg garanter at du har øre til øre smil på i dagevis, at du synes alle du møder er dejlige mennesker, og at den snurrende lyst til sex er helt væk - dog kun i nogle dage.

Om Cecilie som person kan jeg kun tilslutte mig det allerede skrevne - med tilføjelsen at hun er meget empatisk og sympatisk.

Cecilie kan være svær at træffe i Jylland. Det mislykkedes for mig i sidste måned, og denne måned lykkes heller ikke. Er ellers helt vild for at prøve den tantra pirring som BS så levende beskriver. Blev helt lysten da jeg læste beskrivelsen.

Jeg ved godt jeg har nævnt det før, og jeg har altså ingen personlige relationer til Sanne. Men hendes tantra pirring, som hun kalder bondage pirrring er lige så kanon fantastisk dybde tilfredsstillend som Cecilies. Det er to forskellige piger. Cecilie er beskrevet og Sanne andetsteds - men Sanne er en glad åben pige. Dybt profesionel, empatisk og sympatisk og indstillet på at indrette sin pirring efter dine præferencer.

Det er svært at vælge mellem de to, så prøv dem begge :D

Se evt:

viewtopic.php?f=7&t=5817&p=33288&hilit=a+room#p33288

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende.. Jeg tror Cecilie skal have et besøg! - Tak for uddybning af anmeldelserne, i to!

Spændende læsning ;) ;)

Selv tak, Eventyrer. Så får vi måske en anmeldelse til gengæld for slid på taster og gammelmandshukommelse :?::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm...... Bersøgte hende for 2 år siden mens hun var i Odense. Det var en meget tavs og meget lidt imødekommende kvinde som tog imod . . . .
Jag håller med om att hon är tavs men att hon skulle vare meget lidt imødekommende är helt på tvärs med min upplevelse. Man kan vara tavs men ändå behaglig och imødekommende. Cecilie gjorde allt för att jag skulle få en dejlig upplevelse.

Pigevaerelset är rent och väldordnat. Man får dusch både före och efter. Och hon reserverar gott om tid för besöket.

Overvejer et besøg hos hende med almindelig sex. Til jer der har prøvet, kysser hun, kan det blive kæresteoplevelse?

Tak.

Jag har inte prövat almindelig sex hos henne. Om du spörjer henne via mail så tror jag du får ett ärligt svar ifall hon kysser och ger kæresteoplevelse. Men eftersom hennes stil är behaglig men tillbakadragen så tror jag inte det och skulle nog inte välja henne i första hand för kæresteoplevelse.

. . . . Hvordan masserer hun banditten med sine skedemuskler, uden at det er samleje? Eller ER det samleje?
Hon sluter skeden runt din penis men gör inte de typiska samlagsrörelserna (in/ut) och hon försöker inte ge dig utlösning eller sig själv orgasm.

Jag har svårt att rättvist bedöma massagen ty jag upplever faktiskt oljemassage som mer sensuellt än Tantra. Det som förvånade mig hos Cecilie var hur upphetsande massage av ansikte kunde vara. Samt av bröstpartiet men det var mindre förvånande. Hennes svensk var bra och hon förmådde dra ut på det så att utlösningen kom efter lång stund. Jag gick nöjd därifrån och upplever Cecilie som i den bättre änden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak, Eventyrer. Så får vi måske en anmeldelse til gengæld for slid på taster og gammelmandshukommelse :?::lol::lol:

Ja, jeg skal nok kvittere - såfremt valget falder på Cecilie.. Overvejer tantra-scenen nu her.. Så må vi se hvem jeg vælger;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...