Hop til indhold
TheVoice

Forespørgsler omkring GP´s private oplysninger

Recommended Posts

Jeg synes der er et behov for at justere lidt på regelsættet.  Konkret mener jeg ikke, at det skal være tilladt at efterlyse en pigens telefonnummer m.v. hvis hun ikke længere er aktiv eller at dette fremgår af hendes annoncering.   Reglerne beskriver, at man ikke må oplyse disse ting, men jeg finder der er behov for også at forbyde efterspørgslen.  

Der er ikke tale om en daglig adfærd, men det sker lejlighedsvis at en profil efterspørger den slags private oplysning, typisk efterfulgt af en "tilforladelig" forklaring om, at man har tidligere har haft disse info men nu er de bortkommet.  Det er jo desværre ikke alle profiler der har en kritisk indstilling til den slags forespørgsler.  De skriver nok ikke svaret i tråden, men det kan ikke udelukkes at nogen sikkert i god mening svarer på PM.  

Selvfølgelig kan man ikke sikre sig, at der ikke deles personfølsomme oplysninger på EG eller via andre kanaler, men vi alle kan gøre vores yderste til at værne om og beskytte pigernes privat liv.  Det er muligt at jeg ser for mange spøgelser, men nu har jeg ihvertfald kommet med et input. Om det så vurderes relevant må være op til ledelsen af EG.

TheVoice

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 16 minutter siden:

 

jeg vil gerne foreslå @Administrator at rette reglen til så den kommer til at lyde

1.2 Det er forbudt på nogen måde at krænke en glædespige, gigolo eller transvestits privatliv. Derfor må glædespigens, gigoloens eller transvestittens rigtige navn, privatadresse, private telefonnummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres eller efterspørges på Eroguide.dk. Offentliggørelse/eftersprørgsel kan medføre bortvisning.

Hvis det var dit forslag så tak for det, jeg synes det så var et godt forslag så reglen bliver mere tydelig og bedre, for selvfølgelig skal man ikke have lov til at efterspørge pigens rigtige navn eller andre private oplysninger  og det mener jeg faktisk også vi griber ind overfor allerede, når vi bliver gjort opmærksom på det, men så vil det stå mere tydeligt i reglerne

Ja, det var netop det jeg kunne ønske mig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...