Hop til indhold

Recommended Posts

Har fået "øje" på Miss H i Club Erotica.

Club Erorica's hjemmeside er at nærig både med oplysninger og billeder af Miss H.

Miss H's alder 32 år er, i mine øjne, en fin alder for en domina, fordi en domina må ikke være for ung.

Håber nogen kan bidrage med lidt info og erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, 1 time siden:

Club Erorica's hjemmeside er at nærig både med oplysninger og billeder af Miss H.

 

Ja der var ikke mange oplysninger eller billeder af hende.

Du må ned og afprøve hende, og så aflægge rapport her efterfølgende.

Det vil jeg glæde mig til, for det lidt der står, ser jo spændende nok ud, ikke mindst, det mikroskopiske billede der er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, for 23 minutter siden:

Ja der var ikke mange oplysninger eller billeder af hende.

Du må ned og afprøve hende, og så aflægge rapport her efterfølgende.

Det vil jeg glæde mig til, for det lidt der står, ser jo spændende nok ud, ikke mindst, det mikroskopiske billede der er 

Leo du har ret, jeg burde besøge Miss H og ikke bare nasse på andre oplevelser.

Og fordi andre har haft en god eller mindre god oplevelse med Miss H betyder det selvfølgelig ikke at jeg vil få en tilsvarende oplevelse. 

På den anden side, hvis andre kunne berette, at Miss H er domina og ikke en blidpige, som tror hun er super avanceret og hård domina, fordi hun har fået en pisk i hånde og råber højt, vil det i gøre mine overvejelser om jeg skal anmode om et besøg  lettere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke rigtig heldig med at få besøg Miss H

jeg havde sat mig for, at det skulle være i går mandag. Men i løbet af weekenden blev vagtplanen hos CE ændret og nu er Miss H ikke på. 

Må men den der venter på noget godt...(håber jeg)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg tænker også at en domina  også kræver andet og mere udstyr end piger der tilbyder vanilla sex ? 

Jeg kan ihvertfald ikke bruge en pisk og et kors, og en kvinde i læderdress  til ret meget - der skal en del mere til for at bringe mig i den rette stemning . 

Jeg kender ikke Club Erotica, og synes faktisk deres hjemmeside virker lidt fesen, og får ikke mig ikke til at få lyst til at besøge dem, for jeg ser intet på deres side der antyder at de har et rum til os der kan tilfredsstille en BDSM krop . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brøndby,

ja lokaler og udstyret kannbringr dig i den rette stemning, men en kvindes evne som domina, kan hun ikke købe sig til, den sidder mellem ørene på hende!

og rigtigt Club Erotica’s hjemmeside er outdated med år 10’er men nogen har hvisket mig i øret om Miss H’s evnerne som domina og det har fristet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...