Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kammerater

 

Jeg skal en del til Fyn i den kommende tid.  Der findes en del tantra steder men har ikke rigtigt set nogen på Fyn. Kan nogen af kammeraterne her på siden hjælpe.

Altså kender du et godt tantra-sted på fyn så kom frisk med et link eller en henvisning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, for 21 minutter siden:

Hej kammerater

 

Jeg skal en del til Fyn i den kommende tid.  Der findes en del tantra steder men har ikke rigtigt set nogen på Fyn. Kan nogen af kammeraterne her på siden hjælpe.

Altså kender du et godt tantra-sted på fyn så kom frisk med et link eller en henvisning.

Der er jo den små Maja

 

http://tantriskmeditation.dk/

 

Og denne. 

Du skal hen under booking for at se hvem der masserer ;) 

Denne er jeg ret nysgerrig på, så prøv der først. 

 

http://lifeembrace.dk/

 

 

og en der har været lidt snak om engang på EG

 

http://www.frydswellness.dk/eksempel-side

 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for henvisningerAE. Som du skriver ser lifeembrace meget interessant ud.

Nogen som har været der og vil give en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Har været i Tantra-templet mange gange i København og Århus. Det er et seriøst sted med fokus på dit eget tantriske energiarbejde. De har endvidere mange gode initieringer, hvor du lærer om det tantriske arbejde.

alle gudinderne har g-streng på, og de masserer ikke lingam (pikken).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tantra Templet kan ikke anbefales nogle steder, det er en del af Natha Yoga Center, og er en dårlig udgave af rigtig tantra - helt på linie med den tantra som du får på Thai stederne, dog uden det frække.

Tantrisk Meditation og LifeEmbrace kan derimod godt anbefales... ;-)

Fryds kender jeg ikke...men hun har da været med i mange år, og hun ser godt ud...tag en for holdet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
odensefyr skrev, for 8 timer siden:

får man limgam massage hos LifeEmbrace? jeg kan ikke læse mig frem til det på hjemmesiden?

Jeg gjorde..... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Thomsen skrev, for 11 timer siden:

Tantra Templet kan ikke anbefales nogle steder, det er en del af Natha Yoga Center, og er en dårlig udgave af rigtig tantra - helt på linie med den tantra som du får på Thai stederne, dog uden det frække.

Tantrisk Meditation og LifeEmbrace kan derimod godt anbefales... ;-)

Fryds kender jeg ikke...men hun har da været med i mange år, og hun ser godt ud...tag en for holdet ;-)

Vrøvl, Tantra templet giver dig nemlig muligheden for at fokusere på din egen tantriske udvikling.

det lyder som om du alene fokuserer på håndjobbet, det er der ikke meget Tantra i...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 9 timer siden:

Vrøvl, Tantra templet giver dig nemlig muligheden for at fokusere på din egen tantriske udvikling.

det lyder som om du alene fokuserer på håndjobbet, det er der ikke meget Tantra i...

Efter to besøg ved Tantra Templet, for et par år siden, vil jeg give Thomsen ret. 

Den tantra meg modtog var intet andet end en blid berøring af min krop. Der var ingen guidning, ingen indledende samtale - der er også svært når massøren kun taler få ord engelsk - der var en meget tydelig afstandstagen til lingam - altså hun introducerede skylden/skammen over at jeg som mand har sådan en.

Tantra er for mig en helkropsoplevelse, hvor ingen del tillægges mere betydning en andre. Det er et frit rum hvor intet er forkert, og hvor der sker det mødet inspirerer til. 

Der var ingen intensitet eller nærvær. Det virkede meget rutinemæssing. Jeg fik massage af to forskellige massører, de to gange jeg besøgte stedet ( Århus) , men deres massage var forbavsende ens. Et indlært program? hvor jeg foretrækker at massøren følger den stemning og impuls der opstår undervejs

Tilknytningen til Natha byder mig også imod, men det var først noget jeg opdagede senere. 

 

Redigeret af Aarhuselsker
trykfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bulder skrev, den 25/3/2018 at 14:44:

Tak for henvisningerAE. Som du skriver ser lifeembrace meget interessant ud.

Nogen som har været der og vil give en anmeldelse

Jeg har været der 6-7 gange. Altid en god oplevelse. Nu er de to piger  og jeg har også prøvet 4 hånds tantra, men nyder mere at det kun er en pige. Ralu er klart den dygtigste men den unge spinkle skal nok lærer det. Lingammassage er en del af afslutningen , hvis man ønsker det. God fornøjelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 14 timer siden:

Vrøvl, Tantra templet giver dig nemlig muligheden for at fokusere på din egen tantriske udvikling.

det lyder som om du alene fokuserer på håndjobbet, det er der ikke meget Tantra i...

Du tager skam helt fejl, jeg fokuserer ikke på "håndjobbet", men derimod tantramassagen i sin helhed.

En tantramassage uden lingammassage,  er ikke en hel tantramassage. Dog vælger mange steder den del fra overfor nye, specielt mænd, idet mange mænd prøver tantraen af, for netop at modtage "håndtrolden" ;-)

At Tantra Templet tilmed er drevet af en form for sekt, med en rumænsk yogi som bagmand, gør ikke stedet mere attraktivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Efter to besøg ved Tantra Templet, for et par år siden, vil jeg give Thomsen ret. 

Den tantra meg modtog var intet andet end en blid berøring af min krop. Der var ingen guidning, ingen indledende samtale - der er også svært når massøren kun taler få ord engelsk - der var en meget tydelig afstandstagen til lingam - altså hun introducerede skylden/skammen over at jeg som mand har sådan en.

Tantra er for mig en helkropsoplevelse, hvor ingen del tillægges mere betydning en andre. Det er et frit rum hvor intet er forkert, og hvor der sker det mødet inspirerer til. 

Der var ingen intensitet eller nærvær. Det virkede meget rutinemæssing. Jeg fik massage af to forskellige massører, de to gange jeg besøgte stedet ( Århus) , men deres massage var forbavsende ens. Et indlært program? hvor jeg foretrækker at massøren følger den stemning og impuls der opstår undervejs

Tilknytningen til Natha byder mig også imod, men det var først noget jeg opdagede senere. 

 

Ikke overraskende kan jeg genkende en del af det skrevne her.

Jeg har faktisk besøgt Tantra Templet i både Århus, Odense og København.

Det var dengang jeg lige stiftede bekendtskab med den form, og ikke vidste bedre.

Tantraen er nemlig en helhedsoplevelse, og alle dele af kroppen har lige stor betydning, ligesom ens vejrtrækning er vigtig. ;-)

Hvis man ønsker en blid og overfladisk berøringsoplevelse(om intet har at gøre med en tantrisk massage, eller en fysiurgisk massage), og man syntes det er dejligt at blive behandlet af en halvnøgen (iført g-streng) kvinde (som formentlig ikke taler dansk), men du ikke må røre ved....så er Tantra Templet stedet ;-)

Jeg ville absolut finde et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 13 minutter siden:

Ikke overraskende kan jeg genkende en del af det skrevne her.

Jeg har faktisk besøgt Tantra Templet i både Århus, Odense og København.

Det var dengang jeg lige stiftede bekendtskab med den form, og ikke vidste bedre.

Tantraen er nemlig en helhedsoplevelse, og alle dele af kroppen har lige stor betydning, ligesom ens vejrtrækning er vigtig. ;-)

Hvis man ønsker en blid og overfladisk berøringsoplevelse(om intet har at gøre med en tantrisk massage, eller en fysiurgisk massage), og man syntes det er dejligt at blive behandlet af en halvnøgen (iført g-streng) kvinde (som formentlig ikke taler dansk), men du ikke må røre ved....så er Tantra Templet stedet ;-)

Jeg ville absolut finde et andet sted.

Nåe ja, det glemte jeg. Man må ikke følge sin impuls og røre. Ikke engang på ryggen eller lignede uskyldige steder. Man skal helst være en død søstjerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 41 minutter siden:

Nåe ja, det glemte jeg. Man må ikke følge sin impuls og røre. Ikke engang på ryggen eller lignede uskyldige steder. Man skal helst være en død søstjerne. 

Vi mænd er meget farlige ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Jeg er da helt Iker på at Tantra templet ikke giver alle samme oplevelse. Personligt har jeg besøgt dem gennem 10 år. Hovedsaglig i københavn, men også et par gange i Århus. I københavn har jeg i lange perioder besøgt den samme gudinde, som er dansk. Men også i en periode besøgt en fra Rumænien. Jeg har endvidere modtaget flere initieringer og alt ialt har det lært mig at lyst og erotisk energi sidder i hele kroppen og ikke kun mellem benene. Jeg har således oplevet de fedeste seancer der. 

Samtidig har jeg oplevet Tantra mange andre steder i ind og udland. Nogle der endte i det smukkeste tantriske møde og sex, andre mærkelige timelange og vilde gensidige øvelser, vejrtrækning og berøring og nogle hvor kemien enten bare ikke passede eller andre hvor mine intentioner var opskruede og hvor mit fokus var forkert. 

Under alle omstændigheder er det jo en personlig ting, men for mit vedkommende kan jeg opleve vidunderlige seancer med og uden lingam og hvad der ellers hører med i en tæt, erotisk, fysisk og kærlig tantramassage. Og tak for det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er da helt Iker på at Tantra templet ikke giver alle samme oplevelse. Personligt har jeg besøgt dem gennem 10 år. Hovedsaglig i københavn, men også et par gange i Århus. I københavn har jeg i lange perioder besøgt den samme gudinde, som er dansk. Men også i en periode besøgt en fra Rumænien. Jeg har endvidere modtaget flere initieringer og alt ialt har det lært mig at lyst og erotisk energi sidder i hele kroppen og ikke kun mellem benene. Jeg har således oplevet de fedeste seancer der. 

Samtidig har jeg oplevet Tantra mange andre steder i ind og udland. Nogle der endte i det smukkeste tantriske møde og sex, andre mærkelige timelange og vilde gensidige øvelser, vejrtrækning og berøring og nogle hvor kemien enten bare ikke passede eller andre hvor mine intentioner var opskruede og hvor mit fokus var forkert. 

Under alle omstændigheder er det jo en personlig ting, men for mit vedkommende kan jeg opleve vidunderlige seancer med og uden lingam og hvad der ellers hører med i en tæt, erotisk, fysisk og kærlig tantramassage. Og tak for det...

Godt for dig..!

- Og det mener jeg på ingen måde sarkastisk. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 8 minutter siden:

Hun postede artiklen på FB i en tantra gruppe, og kors det gav anledning til en lang diskussion, og lidt knubbede ord også. Der var tydeligt mange opfattelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 2 timer siden:

Det kan hun jo mene, men ikke alle tantramassører knalder med kunderne....ikke dermed sagt, at hun gjorde ;-)

Men hvis det er en gråzone, så må der vel være sex involveret...ellers er det vel klinisk nok. En lingammassage, ser jeg på ingen måde som sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 8 minutter siden:

. En lingammassage, ser jeg på ingen måde som sex.

Men det er lige det der er det ømme punkt, Thomsen.  

Mange massører anser nemlig dette for sex. Der er massører der er fuldt påklædte når de masserer, osv osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Men det er lige det der er det ømme punkt, Thomsen.  

Mange massører anser nemlig dette for sex. Der er massører der er fuldt påklædte når de masserer, osv osv. 

 

Jeg ved det ;-)

Har været på kurser og retreats med en masse forskellige massører, så jeg ved alt om problematikken.

Jeg er bare ikke enig med Trine ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, Lige nu:

Jeg ved det ;-)

Har været på kurser og retreats med en masse forskellige massører, så jeg ved alt om problematikken.

Jeg er bare ikke enig med Trine ;-)

Det er jeg heller ikke :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...