Hop til indhold
GrandosFALLOS

Barbie - lækker, billig variation men kun OK totalt

Recommended Posts

Besøgte Barbie for noget tid siden, hun er har været her gennem længere tid (mindst 1 år), og ad flere omgange, det er hende på billederne og jeg fik hvad jeg kom efter, men nogen strålende oplevelse var det ikke, og jeg kommer ikke igen.

Havde en aftalt tid, men måtte vente 30 min alligevel, ikke lige min stil. Fik afregnet 900 for en time med SF og incl tungekys. Barbie har en lækker krop og den fineste bløde hud, som var lækker var da hun smed silke-dresset - wauw. Først stod vi op (alle 3 om jeg så må sige :-) ) og rørte ved hinanden. Brysterne sidder som de skal, hjulet godt på vej af en kirurg, de er faste men absolut i det helt lækre ende, og hun har ikke noget imod både faste kram af dem, kys på de lækreste og stenhårde brystvorter - og et lille klask i ny og næ var hun også med på. Tyngekys var elendige - enten slet ikke - eller når jeg talte om det - så bare lige en tungespids ud. Thjaa - så kunne det jo være ligemeget. 

Vendte hende mod spejlet og gramsede og kælede, hun gned sin numse mod min pik og var ret så pirrende med sin krop, men der var bare ikke øjenkontakt og dether lidt livløse østeuropæiske stenansigt. Jeg må indrømme, at uanset hvor lækker, petite og varm en krop jeg har i mine hænder, så skal der passion til før mine klokker (den fik i også, ikk´ :-) ) ringer. Nå, fik hende ned at sidde på sengen, og fik en langt, blød og varmt blow mens jeg befamlede de lækre ungpigebryster. Havde der været et par hænder på mine nosser, et par tilfredse lyde og et frækt smil eller blik i ny og næ var jeg eksploderet...... men der manglede igen indlevelse og varme.

Ned på ryggen med tøsen, spreder benene og nyder lige synet af en glat og mørkhudet fisse med masser af det frække lyserøde indeni - så ind med FALLOS - wauw, hun er stram, ikke voldsomt våd, men dejlig stram og varm, igen var der ikke langt til et ordentligt spøjt, og igen manglede der bare lige lidt liv og glæde. Det var som om hendes ben lige holdt mig lidt tilbage, og den der med at holde fast i patterne i missionæren, det måtte jeg ikke. Bagfra - årh - hun har en lækker røv, så blød og rund som så meget andet på hende, jeg måtte kæle og nusse og følge de varme runde kurver, mums - men igen - ikke meget respons fra Barbie.

Jeg begynder, at føle det er lidt træls da hun så efter 30 min begynder at tale om tiden. OK, jeg beder om SF igen, og efter lidt gloser på østeuropæisk tager hun en halv slap under stedmoderlig behandling. Efter lidt flere gloser beder jeg hende ligge sig på ryggen til en SF med håndspillende assistent, og det lykkes kort tid efter at tømme mig selv på hendes knaldskarpe bryster - wauw et syn - som blev meget kort - nu var det bare om at få mig ud af døren - suk.

Pigen 9, stedet 8, indlevelsen 6, prisen 9. Hun er billig og lækker men kunne rykke op i en helt anden kategori hvis hun var en frækkert med glimt i øjnene.

Er der nogen som har prøvet hendes deepthroat eller anal?, har jeg misset noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...