Hop til indhold
Guest Piraten

May’s tantra

Recommended Posts

Guest Piraten

Vestergade 37, Randers. Jo, den May fra Dao, men det ved man først når man skriver for at få adressen. Lavede en aftale 10.30, May åbnede, og spurgte om hun måtte henvise til en anden “lady”. Jo da, og ind kom et lille nips, tror hun hed Kim. Hun har før været i Hobro, White Elephant, og før det i Aalborg. Massagen begyndte, det bestod mest af fjerlette berøringer, afløst af en mere håndfast massage. Om på den anden side, og fokus skiftede til de mere ædlere dele. Slet ikke ubehageligt, men har ikke noget med tantra at gøre, det er jo blot massage - hj til 700kr. Alt i alt ok, men nok ikke noget jeg vil gentage. Tlf. Nr 50 18 76 53. Åbningstider 10-22.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været hos may et par gange og få tantra..ganske skøn oplevelse..det var også med hende selv..selvom det nu ik er tantra i dens originale form:)

Har også prøvet at få hende til mere.men har ikke haft held med det..er der nogen der ved om hun er stoppet med fuld pakke?? Er er det kun nogle få heldige udvalgte?:)

I så fald vil jeg gerne vide hvordan i gør:)-)og hvad man evt skal tilbyde og hoste op med:) skriv evt en PM.

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tantracurious

Det kan hænde at pigerne får kærester, og derfor ikke længere tilbyder fuldpakke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, den 25/3/2018 at 11:27:

Har selv været hos may et par gange og få tantra..ganske skøn oplevelse..det var også med hende selv..selvom det nu ik er tantra i dens originale form:)

Har også prøvet at få hende til mere.men har ikke haft held med det..er der nogen der ved om hun er stoppet med fuld pakke?? Er er det kun nogle få heldige udvalgte?:)

I så fald vil jeg gerne vide hvordan i gør:)-)og hvad man evt skal tilbyde og hoste op med:) skriv evt en PM.

På forhånd tak

hmm har også hørt hun har fået kærste på  ;) lucky guy.

Tror desværre ikke hun giver FP mere. 

Men hendes massage er nu også dejlig og skøn ser hun ud.  ;)

/4real 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vist kun de få udvalgte der kan få fp med May. Jeg er kun nået til massage og hj med små kys på skaft efter hun er færdig.  Hun er nu en rigtig dejlig kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, den 25/3/2018 at 11:27:

Har selv været hos may et par gange og få tantra..ganske skøn oplevelse..det var også med hende selv..selvom det nu ik er tantra i dens originale form:)

Har også prøvet at få hende til mere.men har ikke haft held med det..er der nogen der ved om hun er stoppet med fuld pakke?? Er er det kun nogle få heldige udvalgte?:)

I så fald vil jeg gerne vide hvordan i gør:)-)og hvad man evt skal tilbyde og hoste op med:) skriv evt en PM.

På forhånd tak

Er der link???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...