Hop til indhold
Guest Dansk brunette

Tiden går

Recommended Posts

Guest Dansk brunette

Hvor er der rigtig mange mænd som beklager sig over at kvinden kigger intenst på klokken, som om de skal have ham hurtig ud af døren igen eller der måske venter en ny kunde om inden så længe.

Lad os lige prøve og vende dem om til fyrens "fordel"

Hvis du kom ind til en pige og hun fortalte at nu er det dig som får lov til at kigge på klokken, når hvert påbegyndt kvarter koster 500 kr. 

Ville du så intenst kigge på uret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Dansk brunette skrev, for 40 minutter siden:

Ville du så intenst kigge på uret ?

nej...jeg vil blive væk, og bruge min tid på at se Formel 1 fra Melburne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sådant set ikke rigtig se problemet i at man skal holde øje med tiden.  Jeg selv beholder altid mit armbåndsur på.  Det forstyrer  ikke mig at at skelle lidt tid tiden undervejs i forløbet.  Det sker typisk i forbindelse med stillingsskift m.v. For det andet har man forhåbentlig også lidt tidsfornemmelse, så man ikke bliver vildt overrasket, når man har skiftet stilling nogle gange.   

Et eller andet sted handler det jo ikke kun om afregning for tiden, men også om, at disponere tiden fornuftigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
TheVoice skrev, for 51 minutter siden:

For det andet har man forhåbentlig også lidt tidsfornemmelse, så man ikke bliver vildt overrasket, når man har skiftet stilling nogle gange.

Jo..har også oplevet at pigen placerede vådservietter rundt omkring sengen til hver service, nogle i vinduskarmen, og på sengebordet samt under puden, når de så var opbrugt var tiden udløbet..:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår det @Dansk brunette skriver. 

De piger jeg besøger er aldrig på bordel, og derfor regnes tiden ikke så stramt. 

Efterhånden er det mest thaipiger og tantra jeg opsøger. 

Thaipigerne har alle et ur i rummet, og det er synligt. Nu har thaier et lidt alternativt forhold til tid, så det er egentlig kun en guide til hvor man cirka er. 

Ved tantra er der ofte et ur. Men det er nu ikke så meget for at styre tiden, mere for ikke at tiden løber fra os. Jeg har oplevet tantra seancer som varede 1 1/2 time og andre hvor vi genopdagede verden efter over 4 timer. Tiden fosser altså bare væk under en tantra :) 

Men som jeg læser @Dansk brunette indlæg, så er tiden meget vigtig på bordeller - hvert påbegyndt kvarter koster 500kr??? Det er da så skide sexet??? Måske der her ligger en årsag til besøgs krisen på bordeller. Det er for maskin agtigt. Elskov og stram tidsstyring, med en skarp bagkant, duer altså ikke. Det er sgu til at blive impotent af :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel også andre muligheder for at holde styr på tiden, end at stirre konstant på klokken :)

Jeg har efterhånden flere gange oplevet, at den / de piger jeg har besøgt har haft lavet en Play liste, hvor de så automatisk ved hvor lang tid, der er gået ved det og det nummer. Det er vel en go og diskret måde at styre tiden på uden at kigge på uret konstant :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

 

Et eller andet sted handler det jo ikke kun om afregning for tiden, men også om, at disponere tiden fornuftigt.

Jep, men bare, det at man skal "disponere" tiden er dræbende for en god oplevelse. 

Jeg hælder meget mod at vejen frem for danske glædespiger er at tilbyde en elskovs seance, hvor tid og sted forsvinder, hvor alt lukkes ude, hvor man kun går efter sin egen nydelse, i fuld respekt og hensyntagen til pigen (som man betaler) og derved får en oplevelse som ligger langt langt væk fra Tube kanalernes hug and cum verden. Det kommer til at koste 3000+ men er det ikke bedre at have en eller to sådanne gæster, end blive kneppet halvt bevidstløs af 5-8 mand pr vagt? og gå derfra med øm kusse/røv og følelsen af at være blevet brugt, i stedet for at gå derfra med et stort smil på læben over man har haft en gensidig fantastisk oplevelse? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den almindelige
Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden:

Jep, men bare, det at man skal "disponere" tiden er dræbende for en god oplevelse. 

Jeg hælder meget mod at vejen frem for danske glædespiger er at tilbyde en elskovs seance, hvor tid og sted forsvinder, hvor alt lukkes ude, hvor man kun går efter sin egen nydelse, i fuld respekt og hensyntagen til pigen (som man betaler) og derved får en oplevelse som ligger langt langt væk fra Tube kanalernes hug and cum verden. Det kommer til at koste 3000+ men er det ikke bedre at have en eller to sådanne gæster, end blive kneppet halvt bevidstløs af 5-8 mand pr vagt? og gå derfra med øm kusse/røv og følelsen af at være blevet brugt, i stedet for at gå derfra med et stort smil på læben over man har haft en gensidig fantastisk oplevelse? 

 

Kan kun give dig ret ☺️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Aarhuselsker skrev, for 33 minutter siden:

Jep, men bare, det at man skal "disponere" tiden er dræbende for en god oplevelse. 

Jeg hælder meget mod at vejen frem for danske glædespiger er at tilbyde en elskovs seance, hvor tid og sted forsvinder, hvor alt lukkes ude, hvor man kun går efter sin egen nydelse, i fuld respekt og hensyntagen til pigen (som man betaler) og derved får en oplevelse som ligger langt langt væk fra Tube kanalernes hug and cum verden. Det kommer til at koste 3000+ men er det ikke bedre at have en eller to sådanne gæster, end blive kneppet halvt bevidstløs af 5-8 mand pr vagt? og gå derfra med øm kusse/røv og følelsen af at være blevet brugt, i stedet for at gå derfra med et stort smil på læben over man har haft en gensidig fantastisk oplevelse? 

 

Nu er jeg langt fra den type som ligger med 5-8 fyre pr vagt ( hvis jeg kunne bruge det ordvalg ), hvis det så endelig sker at der er en fornuftig fyr der kommer igennem til mig, så har jeg en tid der er vejledende. Det er sket førhen at tiden er rendt fra os af - Shit happens.

Til gengæld er der også sket at jeg har hevet i en fyr og spurgt om ikke vi skulle tage en tur mere, men det så ud til at fyren bare ville hyggesnakke tiden væk.

Er man hardcore, som andre piger er, så tvivler jeg meget på de går fra stedet med en øm kusse/røv og følelsen over man er brugt ( selvom jeg til tider godt kan li og blive brugt ). Men den del finder jeg et andet sted hvor det ikke koster kr.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 4 minutter siden:

Nu er jeg langt fra den type som ligger med 5-8 fyre pr vagt ( hvis jeg kunne bruge det ordvalg ), hvis det så endelig sker at der er en fornuftig fyr der kommer igennem til mig, så har jeg en tid der er vejledende. Det er sket førhen at tiden er rendt fra os af - Shit happens.

Til gengæld er der også sket at jeg har hevet i en fyr og spurgt om ikke vi skulle tage en tur mere, men det så ud til at fyren bare ville hyggesnakke tiden væk.

Er man hardcore, som andre piger er, så tvivler jeg meget på de går fra stedet med en øm kusse/røv og følelsen over man er brugt ( selvom jeg til tider godt kan li og blive brugt ). Men den del finder jeg et andet sted hvor det ikke koster kr.

 

OK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 6 timer siden:

Hvor er der rigtig mange mænd som beklager sig over at kvinden kigger intenst på klokken, som om de skal have ham hurtig ud af døren igen eller der måske venter en ny kunde om inden så længe.

Lad os lige prøve og vende dem om til fyrens "fordel"

Hvis du kom ind til en pige og hun fortalte at nu er det dig som får lov til at kigge på klokken, når hvert påbegyndt kvarter koster 500 kr. 

Ville du så intenst kigge på uret ?

Desværre nej....det handler om nærvær og det kunden ønsker at få opfyldt.

Da jeg har været chaufør og passe på pigen npr hun tager ud til fyren har jeg oplevet meget men det der blev lagt alt for meget vægt på er tiden. Mange føler sig stesset indenfor tiden hvis de kikker på klokken frem for at nyde denne kvinde man har booket til sex og nydelser ryger sku lysten. 

Skam for dem der " glor " på klokken.

Koncenter jer om kunden og f... klokken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dansk brunette
Kim Madsen skrev, for 32 minutter siden:

Desværre nej....det handler om nærvær og det kunden ønsker at få opfyldt.

Da jeg har været chaufør og passe på pigen npr hun tager ud til fyren har jeg oplevet meget men det der blev lagt alt for meget vægt på er tiden. Mange føler sig stesset indenfor tiden hvis de kikker på klokken frem for at nyde denne kvinde man har booket til sex og nydelser ryger sku lysten. 

Skam for dem der " glor " på klokken.

Koncenter jer om kunden og f... klokken.

Hvad andre gør, kan jeg af gode grunde ikke svare på. De kører deres egen måde og behandle deres gæst på. Har de booket 5 fyre på en dag og alt er skemalagt, så er det klart de går op i tid. De skal jo ikke skuffe den næste kunde de skal ud til.

Føler de sig presset ved 1 time, så burde de nok overveje og tage lidt mere tid.

Nu har jeg altid haft glade fyre der er godt tilfreds med den time de får hos mig, mange vælger også af sig selv og gå til tiden eller før..Mon de skal hjem til konen eller hente børn ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jep, men bare, det at man skal "disponere" tiden er dræbende for en god oplevelse. 

 

Jeg er enig i, at for nogen er det en stress-faktor og for andre ikke.  Jeg køber typisk en times selskab, og synes egentligt ikke det er særligt svært at disponere denne tid, så jeg vi når det vi havde tænkt os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dansk brunette skrev, for 14 timer siden:

Til gengæld er der også sket at jeg har hevet i en fyr og spurgt om ikke vi skulle tage en tur mere, men det så ud til at fyren bare ville hyggesnakke tiden væk.

WTF :shock:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig ville det da bare være det allerfedeste, hvis alle pigerne aldrig skulle tænke på tiden der gik, og i mænd bare kunne hænge ud heeeele dagen for et symbolsk beløb... Det forstår jeg skam sagtens.

Men siden hvornår er det herinde blevet “frowned upon” bare fordi man vælger at gøre salg af sex til en forretning, en levevej, som så ikke udelukker passion, og at man sætter en ære i det? Altså jeg har prøvet lidt af det hele, og hvis linierne er klare og begge parter er afklaret med præmisserne, så er dejlige og gensidige oplevelser ikke nødvendigvis en mangelvare uanset hvilken måde, man vælger at sælge sex på. Det kan sagtens være helt reelt. 

Selvom man har flere aftaler på en dag, behøver der heller ikke at stå et minut-ur på natbordet, der bimler og bamler, men den der “jeg vil være den eneste ene - have det hele ubegrænset - og nogle gange i øvrigt for en slik - attitude”... Det får det stadig til at stritte på mig. 

Jeg synes ikke, at nogen skal gøre sig til dommer over, hvad hver enkelt har det bedst med, men bare holde sig til at opsøge den/dem, der kan matche det, man søger. Jeg havde det f.eks selv på et tidligere tidspunkt helt fint med at knalde med 5 mænd på en dag - helt uden at skulle sparke mænd ud på minuttet eller blive bevidstløs eller andet nasty shit. Nu bliver det nærmest kun til 1-2 om måneden - ting ændrer sig - men at nogle piger også har en forretning, der skal hænge sammen, kan åbenbart virkelig provokere visse mænd. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden:

”... Det får det stadig til at stritte på mig. 

 

Det er heller ikke det værste der kan ske ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hende jeg besøger mest på FKK har ikke travlt med at kigge på uret. For hendes skyld kunne vi såmænd være i rummet hele dagen. Så tjener hun jo bare godt :)

Tiden er dermed mit problem. Men derfor kigger jeg da ikke på tiden hele tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...