Hop til indhold

Recommended Posts

Guest O.R.

Jeg har tidligere været herinde under banneret Orgasmereformen, så måske nogen kan huske mig? :) Nå, nu er jeg så tilbage, og lægger ud med en anmeldelse af Sansuk på Frederiksberg.

Jeg har igennem efterhånden et stykke tid gået og tænkt på at besøge Sansuk, men så er det ene og det andet kommet i vejen....Forleden dag lykkedes det så :D

Jeg var ved middagstid på de kanter, og tænkte "Okay, nu gør jeg det sgu'...". Og det kom jeg ikke til at fortryde! 

Jeg følte lidt, at jeg havde genboernes øjne hvilende i nakken, da jeg ringede på, men jeg blev eddermame lukket hurtigt ind :D af ejeren Sandy. 

Det er et lille hyggeligt og rent sted, med en god atmosfære. Det blev Sandy selv, der masserede mig, og hun er et lille pjattehoved, på den gode måde. Massagen, en times olie til 400 kr, lå i den gode ende, selvom jeg har oplevet bedre, men absolut godkendt! Hun taler vist helst engelsk, men kan også lidt dansk.

Det blev til et HJ til 300 kr og yderligere 300 kr for hende nøgen, og hun har virkelig en lækker, lidt buttet, krop. Små pæne bryster og en trimmet fisse. 

Tiden blev overholdt, og jeg fik en iskold dåsecola med i købet....:P Alt i alt en dejlig middagsstund på Frederiksberg, og absolut et tip til påsken! :)

Jeg hilste på Sandy's kollega både før og efter, og hun virker også rigtigt sød :)

Hvis ikke andre kommer mig i forkøbet, skal jeg nok sætte et link ind, når jeg kommer i nærheden af en computer....:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...