Hop til indhold

Recommended Posts

En dag hvor pengene ikke var til den helt store tur på et af de etablerede bordeller rundt om i København, besluttede jeg mig for at besøge Natalia på Amager. http://massage.side6.dk/natalia. Jeg ringede og bestilte tid - super sød at snakke med i telefonen. En halv time var ønsket til 900 kr. Desværre kunne hun ikke efterkomme mit ønske om lak denne dag.

Jeg ankommer til den angivne adresse og ringe som aftalt op til hende. Hun var ikke helt klar, men ringer tilbage kort efter og lukker mig ind. Jeg lister op af trapperne og bliver lukket ind af en storbarmet kvinde, som lever helt op til billederne fra internettet. Det er en ganske pæn lelighed med et lille badeværelse, hvor jeg skyller en lang arbejdsdag af mig.

Selve akten var lidt blandet. Hun varmer mig op med et frækt stripshow, hvorefter vi går over i fransk til mig, med gummi selvfølgelig. Hun er rimelig indlevende, dog uden at imponere. Desværre fik jeg ikke lov til at smage på hendes safter - om det er en ydelse hun generelt ikke tilbyder, skal jeg lade være usagt. Jeg fik i hvert fald ikke lov, men "afvisningen" kom på en diskret og hensynsfuld måde. Der bliver kælet lidt for de store bryster, hvorefter jeg afslutter bagfra. Man må sige, at hun er ganske stram, så det tog ikke ret lang tid. Jeg måtte selv tørre af - det ville hun tydeligvis ikke have noget med at gøre. Derefter en blid rygmassage og lidt hyggelig snakken frem og tilbage, for at til sidst stå på gaden præcis 30 minutter efter ankomst.

Alt i alt en sød pige med rigtige kvindeformer og store bryster. Nem at tale med, men jeg savnede noget indlevelse og gejst... Til prisen var det ok, men heller ikke mere.

Sted: 7 (Lejlighed ud til meget trafikeret vej, men rent og pænt).

Udseende: Billederne taler for sig selv:-)

Sex: 6 (Noget rutineagtig, men ok fransk og stram dansk. Trækker ned, at jeg ikke måtte give hende fransk).

Krop: 7 (Lidt til gården og gaden, hvilket jeg vidste på forhånd - så det var ok. er normal til de helt slanke piger).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har over tid et par gange kigget på annoncerne. Er hun virkelig ikke mere end de 29?

Del dette indlæg


Link til indlæg

For ca 2 år siden besøgte jeg også natalie, jeg havde netop gennemlevet en længere sygdomsperiode, som havde tæret ret hårdt på min krop, men jeg trængte til sex og da jeg alligevel var i nærheden ringede jeg til Natalie, som gav mig en retningsdirektion. Jeg gik til stedet, som lå i gå afstand fra hvor jeg havde logi. Det var en lørdag formiddag og Natalie havde faktisk ret god tid, så da jeg entrerede, forklarede jeg hende situationen og hun anbefalede en halv time, som jeg først skulle betale for, hvis jeg fik noget ud af seancen.

Hun var fræk, bad mig tage tøjet af medens hun så på, hun kælede for min krop undervejs, kyssede mig ned af ryggen og ned af maven, og allerede der begyndte min pik at reagere, hvilket hun grinede fornøjet af og sagde på engelsk, you are truly a gentleman, stand up for the ladies. Hun gik og kom tilbage med en dildo og jeg blev forskrækket og sagde at den havde hun vel ikke tænkt sig at bruge på mig, det spøgte hun lidt med, men vendte sig om så jeg kunne se hendes fisse, hun legede med dildoen, rakte tilbage og tog min hånd som hun brugte til at føre dildoen ind med, så jeg så at sige lå med dunkende pik og dildokneppede hende. Uden videre begyndte hun at slikke min pik på kugler og skaft, og da det begyndte at rykke lidt i pikken kom der gummi på, og hun suttede mig til afslutning. Jeg troede jeg var færdig, men hun sagde at vi også skulle kneppe, for hun var også liderlig nu. så efter lidt tid kom der gang i pikkemanden igen, og hun sagde at jeg lige skulle hjælpe hende rigtigt igang så hun facesittede mig, hvorefter hun satte sig ned på min pik og red mig som jeg var en rodeotyr. Vinduet stod åbent, så selv om hun boede pænt højt oppe, er jeg ikke i tvivl om at folk på gaden kunne høre hvad der foregik. Hun kom, og kort tid efter kom jeg også. Hun puttede sig ind til mig og sagde spaciba, det var lige hvad hun trængte til. Der var gået langt over en time, da jeg igen havde fået tøjet på, og jeg havde kun taget de 900 kr med som en halv time kostede. Det var ikke noget problem og hun ville kun have kr 800, fordi hun også havde fået noget ud af min tilbagevenden til seksual livet.

Jeg kan kun sige, at på 13 skalaen får Natalie 20 for både seksualitet/oplevelse og stedet. Ja næste gang jeg er i kbh går vejen forbi Natalie for hun var det hele værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hubris

Det svinger åbenbart utroligt meget. Mit besøg var også meget rutine præget og da jeg desværre fik lidt tidlig afgang, blev de resterende 20 min af den halv time jeg havde bestilt brugt på snak. Ret skuffende til 900 kroner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Natalia for ca 14 dage siden. Og ja, jeg tror godt man kan sige at hun gør sit arbejde på rutinen og at hun sikkert gør det samme stort set hver gang.... Men jeg synes nu hun gør det godt - man ved godt det er et skuespil, men det er et fint skuespil - og jeg nød hvert fald min lille halve time hos hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den såden lidt, at jeg synes hun er en okay oplevelse. Men man bliver skuffet hvis man tager derhen for at have det bedst eller mest frække sex i sit liv. For mig er oplevelsen på en 10'er skala 6/10, hvor der er mange andre piger som gør et bedre arbejde. Men man bliver jo nød til at kigge sig om og prøve sig frem. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret sikker på hun er all woman. Ellers har de satme gjort et godt job med den nederste region og adamsæble. :)

Der er ikke noget som "on site" information :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Natalia flere gange. Hvis man er til en moden pige m store ÆGTE bryster bliver det ikke meget bedre. Hun har en lækker stram kusse og hun laver et liderligt stripshow hvis man har lyst.

Kan kun anbefale hende. Stedet er rent og pænt.

Alderen vil jeg skyde til sidst i 30'erne start 40'erne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...